I
ihmeissään
Vieras
Tilanne on tällainen. Aloitin hormonaalisen ehkäisyn taas joka ei kuitenkaan ole koskaan mulle sopinut eikä sopinut nytkään. Jatkuvasti valitin oireista ja mieheni totesi "Lopeta sen käyttö" johon mä yleensä vaan vastasin "Katotaan nyt vielä". Kuitenkin lopulta kyllästyin ja sanoin miehelleni, viikko ennen taukoviikkoa "Nyt kun alkaa taukoviikko niin sen jälkeen en sitten aloita uutta liuskaa" johon mieheni vastasi "Se on varmaan parempi niin, hyvä juttu". Sitten alkoi taukoviikko, muistutin miestäni sanomalla "Nyt on menkat, tämän jälkeen en sitten aloita uutta liuskaa, käytä kondomia jos haluat" johon mieheni vastasi "Selvä". Noin viikko menkkojen jälkeen sanoin miehelleni "Olo on nyt paljon parempi kun lopetin sen ehkäisyn, painokin on jo pudonnut kun turovtus häviää" johon mieheni vastasi "Kiva et olo tuntuu paremmalta, eikä sun tarvi yhtään painoa pudottaa".
Nyt sitten kuitenkin ollaan harrastettu seksiä ilman kondomia mutta samaan aikaan mieheni puhuu kuinka nyt ei ole vielä sopiva hetki seuraavalle lapselle. Siis mitä?! Onko se nyt jotenkin jäänyt epäselväksi vai mitä tämä on?!
2 lasta meillä jo on. Ensimmäisen aikana ehkäisynä oli kondomi jonka mieheni vaan jossain vaiheessa jätti käyttämättä eikä mistään yrittämisestä koskaan puhuttu, tulin vaan raskaaksi. Toisen kohdalla ehkäisynä oli jälleen kondomi, mutta sillon mieheni sanoi että nyt jätetään ehhkäisy pois ja se jäi sitten pois ja tulin raskaaksi. Nyt jotenkin vaan ihmettelen. Puhetta on ollut kolmannesta ja mieheni tietää, että mulla on pieni vauvakuume, mutta silti hän on monesti sanonut että nyt ei ole sopiva hetki.
Nyt sitten kuitenkin ollaan harrastettu seksiä ilman kondomia mutta samaan aikaan mieheni puhuu kuinka nyt ei ole vielä sopiva hetki seuraavalle lapselle. Siis mitä?! Onko se nyt jotenkin jäänyt epäselväksi vai mitä tämä on?!
2 lasta meillä jo on. Ensimmäisen aikana ehkäisynä oli kondomi jonka mieheni vaan jossain vaiheessa jätti käyttämättä eikä mistään yrittämisestä koskaan puhuttu, tulin vaan raskaaksi. Toisen kohdalla ehkäisynä oli jälleen kondomi, mutta sillon mieheni sanoi että nyt jätetään ehhkäisy pois ja se jäi sitten pois ja tulin raskaaksi. Nyt jotenkin vaan ihmettelen. Puhetta on ollut kolmannesta ja mieheni tietää, että mulla on pieni vauvakuume, mutta silti hän on monesti sanonut että nyt ei ole sopiva hetki.