Me tehdään siis miehen kanssa molemmat päivätyötä, eli lapsen kannalta olis tietty kiva, että edes jompi kumpi olis vuorotyössä, niin hoitopäivät lyhentyisja vois olla viikkovapaitakin. Asutaan viel pienessä vajaa 4000 asukkaan kunnassa mikä ei hirveästi töitä tarjoa joten työt on molemmilla tuossa isossa kaupungissa tässä vieressä eli työmatkoihin menee molemmilla 20-30 min/ suunta.
Sen verran ollaan pystytty sumplimaan, että mies menee aamulla mua hieman myöhempään ja vie pojan hoitoon ja mä taas pääsen ennen miestä ei haen sitten lapsen kotiin. Tänä aamuna vaan poika oli kuulemma ensimmäinen lapsi päiväkodissa ja mun hakiessa huomasin, et oli myöskin lähes ainoa eli raukkaparka tuntuu tulevan ekana ja lähtevän vikana :'(
Tänään hän oli hoidossa siis 7.15-15.30, eli päivät on pääosin 7-8,5 tuntisia.
Sen verran ollaan pystytty sumplimaan, että mies menee aamulla mua hieman myöhempään ja vie pojan hoitoon ja mä taas pääsen ennen miestä ei haen sitten lapsen kotiin. Tänä aamuna vaan poika oli kuulemma ensimmäinen lapsi päiväkodissa ja mun hakiessa huomasin, et oli myöskin lähes ainoa eli raukkaparka tuntuu tulevan ekana ja lähtevän vikana :'(
Tänään hän oli hoidossa siis 7.15-15.30, eli päivät on pääosin 7-8,5 tuntisia.