Niin sitä luulis mutta kun katselee esim. teinien tautitilastoja niin eipä enää ihmetytä esim. lapsettomuuden yleistyminen. Taitaa trieto olla enemmän kaverilta lkuultua kun ihan tosi asioihin perustuvaaAlkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:14 Pix kirjoitti:En mä kyllä antais...
Rippi-ikäiset kun tietää kumminkin yhtä sun toista ko. asioista.
Kyllä mun serkun poikia ainakin kiinnostaa, mutta salaa...Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:28 Malviina kirjoitti:Tytölle ehkä vois antaa, mut poikia ei taitais kiinnostaa
meikäläisen kummilapset hieman nolostua moisesta lahjasta, jos välit ovat erittäin avoimet miksei, omalla kohdalla en antaisi, vaikka lämpimät ja välittömät välit onkin, voisi olla nuorelle tosi nolo tilanne.Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:12 vieras kirjoitti:kummipojalle rippilahjaksi kirja seurustelusta, seksistä ym. nyt kun "korvantaustat on kuivuneet" vai pidättekö sitä mauttomana? Ajattalin antaa sen ihan kahden kesken ettei oo mikään yleinen juttu. Niitä kirjoja on aika hyviä nykyään. Ei enää pelkkää Umaa niin ku eräitten nuaruures
peesi =)Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:46 Smartass kirjoitti:Mun mielestä riippuu sun ja kummipojan väleistä. Kahdenkesken lahjan antaminen voi olla nolo tilanne pojalle, jos avaa paketin saman tien. Mutta mun mielestä ei ole mautonta. Mautonta on se, että luullaan että kyllä ne tietää asioista jo tarpeeksi. Mä itte just opetin 17v serkkutytölle kortsunlaittoa banaanin avulla. Eipä sitäkään vaan koulussa opeteta! Ja harvoin nuoret (varsinkaan pojat) kehtaa kavereiltakaan ihan asiakysymyksiä kysellä...
siis toi oli oikeesti hienosti tehty, mut jotenki naurattaa tilanneAlkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:46 Smartass kirjoitti:Mun mielestä riippuu sun ja kummipojan väleistä. Kahdenkesken lahjan antaminen voi olla nolo tilanne pojalle, jos avaa paketin saman tien. Mutta mun mielestä ei ole mautonta. Mautonta on se, että luullaan että kyllä ne tietää asioista jo tarpeeksi. Mä itte just opetin 17v serkkutytölle kortsunlaittoa banaanin avulla. Eipä sitäkään vaan koulussa opeteta! Ja harvoin nuoret (varsinkaan pojat) kehtaa kavereiltakaan ihan asiakysymyksiä kysellä...
No kyllä meillä hauskaa olikin!Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:51 Malviina kirjoitti:\siis toi oli oikeesti hienosti tehty, mut jotenki naurattaa tilanneAlkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:46 Smartass kirjoitti:Mun mielestä riippuu sun ja kummipojan väleistä. Kahdenkesken lahjan antaminen voi olla nolo tilanne pojalle, jos avaa paketin saman tien. Mutta mun mielestä ei ole mautonta. Mautonta on se, että luullaan että kyllä ne tietää asioista jo tarpeeksi. Mä itte just opetin 17v serkkutytölle kortsunlaittoa banaanin avulla. Eipä sitäkään vaan koulussa opeteta! Ja harvoin nuoret (varsinkaan pojat) kehtaa kavereiltakaan ihan asiakysymyksiä kysellä...
jos haluat sen antaa, ja on mahdollista että poika nolostuisi siitä mutta muuten voisi olla mieluinen lahja.. niin jätä juhlissa vaikka pojan huoneeseen kirja paketissa, niin saa sitten yksikseen kaikessa rauhassa availla, ilman että täytyy nolostella laitat vaikka korttiin vielä teksin että availee omassa rauhassaAlkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:12 vieras kirjoitti:kummipojalle rippilahjaksi kirja seurustelusta, seksistä ym. nyt kun "korvantaustat on kuivuneet" vai pidättekö sitä mauttomana? Ajattalin antaa sen ihan kahden kesken ettei oo mikään yleinen juttu. Niitä kirjoja on aika hyviä nykyään. Ei enää pelkkää Umaa niin ku eräitten nuaruures
samaa mieltä ehdottomasti!!Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Vaikka aihe on ilmiselvästi mennyt niin kommenttina vain että ao kirja kyllä tulee antaa huomattavasti aiemmin kuin ripari-ikäisenä.. koulussa ja kotona aina huvitti miten luullaan että sen ikäiset ovat herranterttja ja meitä nuoria huvitti että miten näistä jutuista puhutaan vasta nyt kun olis pitänyt aloittaa 3v aiemmin... tuo kirja on sopiva 10-12 vuotiaalle, ei 15 vuotiaalle..