Onko mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyttö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyttö"

Vieras
Menkkojen olisi pitänyt alkaa 8 pv sitten, kalenterin mukaan olisin viikolla 8 jos olen raskaana, kuitenkaan minulla ei ole mitään oireita muutakuin työ menkkojen viivästyminen, joten onko mahdollista säilyä oireettomana näin "pitkälle" asti? Olisi kiva kuulla kokemuksia. Huomenna terveyskeskukseen varattu aika ja lapsesta tulisi esikoiseni, joten kokemusta raskaus oireilusta tai muustakaan ei ole.

Minulla menka myöhässä kohta jo kaksi viikkoa. Oireita ovat yökötys olo, menkkakipujen tapaiset oireet vatsassa, pissattaa koko ajan,vatsaa pistelee.testit näyttävät negaa ja sairaalassakin kävin ja negaa näytti viimeviikon perjantaina. Oletko sinä tehnyt raskaustestiä? En itsekkään tiedä olenko raskaan.

Voi hyvinkin olla mahdollista. Mutta kyllä suurin osa jotain aavistelee. Monella myös hyvin samantapaisia tuntemuksia kuin silloin kun menkat olisi alkamassa. Esim. vatsaa juilii, turvottaa, vatsa sekaisin, ummetusta, rinnat arat ja turvonneet, alaselkää särkee, jollain jo pahoinvointia hieman jne... mutta yksilöllistä tuo aina on! :)

Lissukka: Nyt kun mietin mulla on ollut viimeset 3 viikkoa melkeinpa joka päivä maha sekaisin ja alaselkää on särkenyt mut oon aatellut et se on vaan johtunut vanhasta ratsastusvammasta.

itse en tiennyt edes olevani raskaana ennen positiivista testiä.

ennen kuukautisten pois jääntiä ainoa oire oli vatsa kipu, aika kova sellainen. Mutta en osannut yhdistää sitä raskauteen. Sitten kun kuukautiset jäivät tulematta ja testin tein (edelleen tässä vaiheessa kuvittelin etten raskaana ole, kun niin kauan jo yritetty ja ei ole napannut) ja positiivista se näytti samantien.

eli voit olla tosiaan raskaana :)

[QUOTE="höpsis";26221112]ei ole mahdollista olla raskaana rv 8 jos menkat myöhässä 8 päivää![/QUOTE]

No tota mäkin aloin miettimään vaikken todellakaan ole mikään kierto/ovulaatioexpertti :D

Yhteistyössä