P
pläskiä
Vieras
Oon ymmärtänyt, että suurin mahdollinen laihdutustahti on kilo viikossa....Ja nyt kun on tuota ohjelmaa (Rakas sinusta on tullut pullukka) kattonu, niin siinä ne vetää ihan ihme lukuja 7 viikossa eli vajaassa kahdessa kuukaudessa: yli 15 kiloa....Onko se oikeesti mahdollista?