Onko mahdollista että olisin raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lila

Vieras
Mulla oli viimeksi 3pv kestävää vähäistä vuotoa 21.9.09 ja testasin 5.-6. päivä raskaustestillä niin negaa näytti,mietin että tekisinkö uuden testin kun musta tuntuu että olisin raskaana ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet.
Mulla oli tänäkin aamuna yhtäkkiä sellasta pahoinvointia että meinas laatta lentää,mut en kumminkaan oksentanut eto vain koko ajan ja sittten se loppui päivällä,rinnat on olleet jo 1viikon arkoina särkee koko ajan,huimausta on välillä vaikka syön normaalisti,mahaa on välillä vihlonut oikealta puolen kohdun seuduilla joka välillä pistää niin etten voi kävellä että on pakko istua ja sitten kipu häipyy.
Mulla ei ole tuollaisia oireita ennen kuukautia yleensä vain maha tosi kipee rinnat turvonneet muttei arat ja pää kipeä.

Tekisin sinuna toisen testin vaikuttas siltä että odotat vauvaa,onnea :) Tuskin sentään mikään umpisuolen tulehduskaan,koska siinä olisi niin pahat maha kivut että sairaalaan joutuisi.

kyllä sä voit tehdä sen uudelleen vaikka heti. jos tuo tuolloin ollut vuoto olisi sattunut olemaankin kiinnittymisvuotoa niin siitä on jo 3vk ja testin pitäis näyttää jo oikein. eli testaa vaikka heti.

Yhteistyössä