Onko mahdollista, että joka toinen lapsi olisi samaa sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmas toiveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmas toiveissa

Vieras
Eli jos esikoinen on tyttö ja toinen on poika, niin kolmas olisi tyttö?

Jonkun väittämän mukaan lapsi on todennäköisesti samaa sukupuolta kuin edellinen, mutta tiedän paljon poikkeuksia tähän sääntöön.
Usein kyllä samaa sukupuolta on useita peräkkäin esim.
seitsemän veljestä ja "Aino",
viisi tyttöä ja poika,
kaksi tyttöä, poika ja kaksi tyttöä

Eli hölmösti aseteltu kysymys siitä saadaanko seuraavaksi varma poika vai onko pieni mahdollisuus tyttöönkin?

Tietysti on mahdollisuus molempiin on olemassa, mutta
kysyinkin onko poika todennäköisempi kuin tyttö!

Itse en tiedä yhtään tyttö-poika-tyttö tai poika-tyttö-poika pesueita vaan yleensä on ainakin kaksi saman sukupuolen edustajaa peräkkäin! Siksipä kysyin,( mitä täällä ei saisi tehdä....)

Mulla on poika-tyttö-poika. Samoin äidilläni ja tädilläni. Aika monella itseasiassa. Enemmänkin, jos kaksi ekaa on samaa sukupuolta niin sitten kolmaskin on. Näin minun lähipiirissä. Mutta tosiaan, kumpi vaan voi tulla.

Periaatteessa on 50% mahdollisuus kumpaankin, mutta mitä useampi peräkkäinen on samaa sukupuolta, sitä suurempi todennäköisyys on että seuraavakin on samaa. :)
Että jos niitä veljeksiä on jo 7 niin aika pieni todennäköisyys että se kahdeksas olisi tyttö ;)

Todennäköisyys on 50/50, ainut mikä on tutkimuksella todistettu on, että jos kaksi ensimmäistä on samaa sukupuolta niin todennäköisyys että kolmaskin on samaa sukupuolta on hiukan suurempi...
Mutta enemmän vaikutusta on hedelmöittymis ajankohdalla eli jos tyttöä haluaa niin kannattaa ajoittaa petipuuhat ennen ovista, jos poikaa niin oviksen aikana. Tuokin on ihan arpapeliä, mutta todennäköisyys kasvaa tuolla ehkä yhten tuhannesosan..

Eihän tuohon voi olla mitään kaavaa!!! Tosin jos on monta samaa sukupuolta niin tod näk sama jatkuu, siittiöt vaan on hitaita tai nopeita tms. Mutta en todellakaan usko mihinkään muuhun sekakaavaan.

Mä haluan ihan tyhmimmilläni kysyä:) Kun joku väitti yhdessä ketjussa että silloin ei saa tyttöjä jos ei saa orgasmia kun mies on sisällä..(?) Ei kellään olisiperusteluja tai "tietoa" asiasta? :D

Viimeksi muokattu:
minullakin kolmas raskaus ja kyllä tyttöä toivon. Esikoinen on poika ja nuorempi on tyttö. Siskolla meni niin että tyttö-poika-poika.

50:50 mahdollisuus se on kumpaakin

Minä ja sisarukset ollaan synnytty tyttö-poika-tyttö-poika järjestyksessä :D minulla on tyttö-poika aloitus.. Tosin en tiedä vielä jatkaako vielä sarjaa eteenpäin.

Todennäköisyydethän on ihan 50/50, ei sitä voi kukaan sanoa kumpi sieltä kolmantena tulee. Mulla on kaksi veljeä ja olen keskimmäinen eli äidilläni on poika-tyttö-poika, samoin kaverillani on poika-tyttö-poika. Toisella kaverilla on tyttö-poika-tyttö ja kolmannella taas kaksoset poika ja tyttö ja kolmas on tyttö. Eli menee ihan sattumanvaraisesti. Kokeilemalla selviää :)

Pitää paikkansa! Olen jostain lukenut, että siittiöt kuuntelevat minikokoisilla korvillaan, mitä sukupuolta perheen vanhemmat lapset ovat, ja sitten lähtölaukauksen tullessa kiitävät oikeassa järjestyksessä kohti maalia. Siis jos ensimmäinen lapsi on tyttö ja toinen poika, kolmannella kerralla antavat poikasiittiöt tilaa tyttösiittiöille mennä ensin.

Pitää paikkansa! Olen jostain lukenut, että siittiöt kuuntelevat minikokoisilla korvillaan, mitä sukupuolta perheen vanhemmat lapset ovat, ja sitten lähtölaukauksen tullessa kiitävät oikeassa järjestyksessä kohti maalia. Siis jos ensimmäinen lapsi on tyttö ja toinen poika, kolmannella kerralla antavat poikasiittiöt tilaa tyttösiittiöille mennä ensin.

Mä olen lukenut ihan tän saman.

• Tykkää
Reactions: petite

Yhteistyössä