Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sille joka epäili Nyynää: miksi ihmeessä joku haluaisi paljastaa itse tekemänsä tekijänoikeusrikoksen?
Nyynälle täysi kymppi Blume-lumen paljastamisesta.
Minä kans ihailen Nyynää ja hänen taitojaan tietotekniikan maailmassa.
jahhas... ai että minnuu on nyt vissiin syytetty blumeksi vai?
tiedoksenne: EN ole Blume, EN ole sen eilisen ketjun ap, EN harrasta minkäänlaista toisten veättämistä esiintyen jonaki toisena. ne palstalaiset jokka miut tuntee, tietää tämän kyllä.
onko se niin vaikia tajuta että joku voi oikiasti hoksata tämmösiä asioita ja osata ettiä netistä?
Mistähän hepaat. Eihän noissa lainaamissasi viesteissä edes väitetä sellaista mistä kimpaannuit![]()
mie lainasin tuota viestiä sen takia kun siinä kiteyty se että tässä ketjussa oli aiemmin eppäilty minnuu jotenki. ja niinhän onki. kun mennee tuonne sivulle 4-5 niin siellähän sitä kuhina käy...
ja Wicked Mary, mie osotin kommenttini nimenomaan sille harmaalle jonka mielestä oli liian läpinäkyvää että mie löysin ne kuvat tuosta noin vaan...
ja minä osoitin sanani myös epäilijöille, kertokseni että kyllä se on mahdollista löytää vaikka mitä kuvia hakusanojen avulla...
nonni :ashamed: mie olen vähän väsy jo tähän aikaan niin menee ajatukset vähän solomuun...