Onko linkkiä ketjuun jossa Blume paljastui feikiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Onpa kyllä mielenkiintoista, kuinka tää nyynä on voinu tommosen asian googlettamalla selvittää... :whistle:

Hmm... ;)

No mä meinasin justiinsa tulla kysymään, että millä sanoilla se oikein googletti sen. Mä yritin, ja googlettamalla blond woman+nikon camera tai blond woman with nikon camera, ja en saanut kyllä mitenkään esiin noita Brittanyn kuvia.

mä tiedän ettei kukaan tätä usko kun nyt vasta kerron, mutta silloin kun Blumen profiilissa oli se "irto-pää" kuva, niin itsekin koitin kuva googlea haulla blonde woman with a camera löytää "Blumen", ajattelin siis etsiä sitä otsatukka kuvaa mutta en silloin löytänyt ko Brittanya, ja tämä tapahtui siis jo aiemmin, mutta mulla ei ollut mainintaa kameran merkistä, kun en sitä tiennyt,se varmaan oli syynä miksei löytynyt.

Ja kuten sanoin arvaan ettei kukaan usko mua, kun en ole aiemmin puhunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Santra:
Sirkka, kuka tässä on vänkännyt yhtään mistään, muut kuin sinä?? Kunhan tässä taivastellaan päivän tapahtumia! :o

Sirkalla on vaikeaa, kun ei ole syytä linkittää tähän ketjuun omia kuviaan. Kohta tulee "kumpi on aito ja kumpi photoshopattu sirkka?!"
Laitetaan laitetaan...kohta tulee kysely, että laittakaa itsestänne kuvia niin Sirkkakin pääsee taas pätemään.

Se on varmasti samalainen tyyppi kuin se joka jäin irc-galleriassa vastaavasta hommasta kiinni. Feikki tarinaa mm. et vauva kuollu ja laitto sitte lehteen kuolinilmoituksiaki aiheeseen liittyen ja sai sääliä ja sympatiaa ihmisiltä. Tosi sairasta. Eiköhän blume oo samantapainen sairas ihminen, jos ei vielä sama mistäpä sen tietää.

Loukkaako tosiaan tekijäoikeuksia kuvien linkittäminen? Siis jos itse on ne alunperin ne nettiin laittanut, ottaa mielestäni tietoisen riskin... No, enpä tunne tekijäoikeuslakia. Vois kuitenkin kuvitella, että tuontyyppinen, mitä Blume harrasti, olis laitointa?

Loukkaako tosiaan tekijäoikeuksia kuvien linkittäminen? Siis jos itse on ne alunperin ne nettiin laittanut, ottaa mielestäni tietoisen riskin... No, enpä tunne tekijäoikeuslakia. Vois kuitenkin kuvitella, että tuontyyppinen, mitä Blume harrasti, olis laitointa?

On se laitonta, jos väittää omakseen jotain kuvia, jotka on jonkun toisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

On se laitonta, jos väittää omakseen jotain kuvia, jotka on jonkun toisen.

Entä tällainen linkittäminen, mitä täällä aika monet on harrastanut, onko sekin tosiaan laitonta? Tai kuvien suora laittaminen näille sivuille?

Alkuperäinen kirjoittaja Heheh:
onks tää rukoilijasirkka se joka linkitti niitä pikkupöksyposeeraus kuvia tänne joku aika sitte? :D "kattokkaany ku mää oon niinQ niin lihava!!"

:D Vatsasta piti laittaa ni mamma lykkäs melkein paljaan pimppansa toosaan :D

:attn: Tähän mä haluisin vähän vastausta, että missä olen näin tehnyt ja vielä väittänyt itseäni lihavaksi??? Vai onko mulla muisti mennyt kokonaan. :o :attn:

onks tää rukoilijasirkka se joka linkitti niitä pikkupöksyposeeraus kuvia tänne joku aika sitte? :D "kattokkaany ku mää oon niinQ niin lihava!!"

:attn: Tähän mä haluisin vähän vastausta, että missä olen näin tehnyt ja vielä väittänyt itseäni lihavaksi??? Vai onko mulla muisti mennyt kokonaan. :o :attn:

No voi emälä, kun joku tais sekoittaa sinut Savannaan. Ok?

Naps! Nyt kävi luonnolle kun joku sanoo että oot vielä oikein väittäny ittees lihavaks.... Voi apua, nopeesti kuva hoikasta sirkasta kehiin! Laita vaikka se pyrstökuva tai jotain....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Naps! Nyt kävi luonnolle kun joku sanoo että oot vielä oikein väittäny ittees lihavaks.... Voi apua, nopeesti kuva hoikasta sirkasta kehiin! Laita vaikka se pyrstökuva tai jotain....

...marilii...ihan kun marilii.....kirjottaisi....nyt vieraana..

Yhteistyössä