Onko linkkiä ketjuun jossa Blume paljastui feikiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sille joka epäili Nyynää: miksi ihmeessä joku haluaisi paljastaa itse tekemänsä tekijänoikeusrikoksen?

Nyynälle täysi kymppi Blume-lumen paljastamisesta.

Minä kans ihailen Nyynää ja hänen taitojaan tietotekniikan maailmassa.

jahhas... ai että minnuu on nyt vissiin syytetty blumeksi vai?

tiedoksenne: EN ole Blume, EN ole sen eilisen ketjun ap, EN harrasta minkäänlaista toisten veättämistä esiintyen jonaki toisena. ne palstalaiset jokka miut tuntee, tietää tämän kyllä.

onko se niin vaikia tajuta että joku voi oikiasti hoksata tämmösiä asioita ja osata ettiä netistä?

Mistähän hepaat. Eihän noissa lainaamissasi viesteissä edes väitetä sellaista mistä kimpaannuit :o

mie lainasin tuota viestiä sen takia kun siinä kiteyty se että tässä ketjussa oli aiemmin eppäilty minnuu jotenki. ja niinhän onki. kun mennee tuonne sivulle 4-5 niin siellähän sitä kuhina käy...

ja Wicked Mary, mie osotin kommenttini nimenomaan sille harmaalle jonka mielestä oli liian läpinäkyvää että mie löysin ne kuvat tuosta noin vaan...

ja minä osoitin sanani myös epäilijöille, kertokseni että kyllä se on mahdollista löytää vaikka mitä kuvia hakusanojen avulla...

nonni :ashamed: mie olen vähän väsy jo tähän aikaan niin menee ajatukset vähän solomuun...

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Todella inhottavaa, että kuvien varastamisen lisäksi on napannut blogiteksteistä asioita yms. Etenkin mesessä puhunut niitä, mutta varmaan palstallakin.

:o ihan tosi??? :o :o :(

Jep jep. Ja olen lukenut vasta osan blogiteksteistä.

voi tziisus... :( että on sitten enempiki eläny sitä brittanyn elämää ku vaan pelkin kuvin...

mutta mie sanon nyt hyvät yöt ja meen maate :wave:

Todella inhottavaa, että kuvien varastamisen lisäksi on napannut blogiteksteistä asioita yms. Etenkin mesessä puhunut niitä, mutta varmaan palstallakin.

:o ihan tosi??? :o :o :(

Jep jep. Ja olen lukenut vasta osan blogiteksteistä.

Tää alkaa muuttua todella hulluksi. Ei ole mikään kepeä pikku pila enää :(.
Tytsi oon pahoillani sun puolesta, kyllä ihmisiin lähtökohtaisesti pitäis voida luottaa vaikka "vaan" mesessäkin, vaikka ei olisikaan koskaan toista tavannut.

Mä kyllä ajattelin että ihan hyvin tuo Blume olisi voinut olla oikeakin ihminen, ja jotenkin ärsyttikin se että täällä niin kivenkovaan väitettiin, että ei tuollaista olekaan. Kai nekin sunnuntaihesarin työpaikkailmoitusten "etsimme markkinointijohtajaksemme kansainvälistä, alle 30-vuotiasta kahden tutkinnon suorittanutta ja kuutta kieltä puhuvaa tyylikästä menestyjää" - tyypit jostain tulevat? (Hankenilta :D?). Kyllä se "sisustuslehtien elämäkin" on varmasti monelle todellisuutta, vaikka omassa harmaassa arjessaan taapertavana (minä) pitää joskus niitä tyyppejä joinakin yli-ihmisinä.

Tää Sherlocci selvittää nyt blumen tapauksen, ettikää mulle se kuva missä oli mies ja blume tanssilattialla taiko joissain juhlissa

Tuollainen oli ketjun otsikko.Siitä kaikki lähti.Joku harmaa tuon aloituksen teki.

Lunatic kyseli sitten että onko kellään sitä kuvaa blumesta joka oli ihan ekana hänen profiilissaan, se missä sillä on otsatukka ja se pitelee kameraa, semmonen Lady GaGa-mainen poseeraus.

Ja Lunatic laittoi vierekkäin kaksi kuvaa jossa "blume" ja sen "mies" ja alkoi miettiä eroja miehissä.Eri malliset korvat jen.
Sitten alkoi ketjuun kaikenlaisia kuvia tippua.

Joo, ei siinä ole mitään epäilyksiä herättävän ihmeellistä munkaan mielestä ole jos on "sisustuslehtielämä", mulla on muutamia vanhoja kavereita valmistunut kauppakorkeasta, lääkiksestä, tietotekniikan alalta ja he elävät aika pitkälti tuollaista elämää. Hyvä työ, rahaa ostaa mitä mieli tekee, personal trainerit pitävät huolta ja rahaa jää kevyesti matkusteluun ja muuhun. En ihmettelisi sellaista. Rahalla saa kaiken tuon. Nämä "nuoret menestyjät" ovat ihan tavallinen ilmiö tietyillä aloilla.

Alkuperäinen kirjoittaja eöä:
Joo, ei siinä ole mitään epäilyksiä herättävän ihmeellistä munkaan mielestä ole jos on "sisustuslehtielämä", mulla on muutamia vanhoja kavereita valmistunut kauppakorkeasta, lääkiksestä, tietotekniikan alalta ja he elävät aika pitkälti tuollaista elämää. Hyvä työ, rahaa ostaa mitä mieli tekee, personal trainerit pitävät huolta ja rahaa jää kevyesti matkusteluun ja muuhun. En ihmettelisi sellaista. Rahalla saa kaiken tuon. Nämä "nuoret menestyjät" ovat ihan tavallinen ilmiö tietyillä aloilla.

Hahahahahaha se on vaan niin että lääkärillä kestää se valmistuminen ja opinnot tiettyjä vuosia vaikka mitä tekis. Kovin nuori EI VOI OLLA suorittanut erikoislääkärin opintoja siis oikeesti suorittanut. Paitsi jos on tulostanut diplominsa netistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja eöä:

Hahahahahaha se on vaan niin että lääkärillä kestää se valmistuminen ja opinnot tiettyjä vuosia vaikka mitä tekis. Kovin nuori EI VOI OLLA suorittanut erikoislääkärin opintoja siis oikeesti suorittanut. Paitsi jos on tulostanut diplominsa netistä :D

No aikataulun puolesta ehkä juu epäilyttävää, mutta jos on heti päässyt lääkikseen niin eipä se nyt monella vuodella heittäisi siltikään.

Mä puhuinkin nyt yleisesti tuollaisesta nuoren menestyjän elämästä, että on rahaa ja kaikkea mahdollista, unelmakämppä, kauneutta, älyä ja sivistystä; hyvin mahdollista. Nuo eivät ole mulle syy epäillä.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Koomista,

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1462230

kovasti piti näköjään saada pönkitystä sille, että tuo tyttö jonka kuvia esitteli ei ole ruma!? käsittämätöntä

Jos se unohtikin hetkeksi oman feikkiroolinsa kun katsoi todellista peilikuvaansa.

Mua vaivaa tämä juttu. B(Brittany)-lume, huijaus. Mäkin seurailen innolla joitain blogeja ym, mutta tämmöinen menee jo yli. En usko että on ollut ihan pelkästään ajankulua ja hupia höynäyttää, vaan todella yritys virtuaalisesti saada olla sellainen kuin haluaa.

Ja Blume niin ylimielisesti aina suhtautui muihin palstalaisiin. "te mammat, ei kiinnosta puhua lapsistanne" ym. Eli jotenkin tuntuu, että halveksui tavallista, tavoitteli erikoista, hienoa, luksista.

Minusta TÄMÄ ketju on mielenkiintoinen. Kaikkineen.
Mulle ei oo mitään uutta, et netissä joku esiintyy muuna kuin mitä on. Kiehtovampi ilmiö on tää, miten tosissaan jotkut kieppuu näissä virtuaaliyhteisöissä ja miten tohkeissaan jotkut on tästäkin keissistä. Mä voin ihan tässä nyt tunnustaa, että mulle on ihan yks hailee onko Blume tai kuka tahansa täällä muukin sellainen kuin on väittänyt vaiko eikö ole.

Ja jos motiiveja kaivellaan, niin enemmän kuin Blumen, minua kiinnostaisi tän Brittanyn kaltaisten ihmisten motiivit repostella itsensä ja läheistensä elämä jossain blogissa tai vaikkapa feisbuukissa. Ketä nämä blogit kiinnostaa? Kuka jaksaa päivittää hammaslääkärikäynnit tai hyvässä lykyssä vessassa käyntinsäkin johonkin virtuaalipalstaan? Mitä tarvetta se palvelee? Ja edelleen - ketä hemmettiä kiinnostaa toisen hammaslääkäri tai vessareissut?

Kyselee ihminen joka ei todellakaan jaksa kiinnostua edes naapurinsa asioista ja joka helvetin huonosti jaksaa päivittää muutaman sellaisenkin ihmisen kuulumisia, jonka asioista pitäisi kait edes jollain tasolla olla kiinnostunut...

Koomista,

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1462230

Aivan! On sattunut lipsahdus "Blumelle"; tuosta ketjusta voimme nimittäin päätellä, että oikea henkilö "Blumen" takana on omasta mielestään ruma ja hänellä on negatiivinen minäkuva. Sen vuoksi on keksinyt itselleen unelma-elämän. Voi, kun saisin jutella tämän ihmisen kanssa!

:o Ai se paljastu sitten tällaiseksi. Ei oikeen tiedä mitä ajatella. Se, että varastelee toisen kuvia (Makulaku ja nyt tämä Blume) on kyllä jotain ihan käsittämätöntä. Kaikenlaisia hulluja sitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
:o Ai se paljastu sitten tällaiseksi. Ei oikeen tiedä mitä ajatella. Se, että varastelee toisen kuvia (Makulaku ja nyt tämä Blume) on kyllä jotain ihan käsittämätöntä. Kaikenlaisia hulluja sitä on.

Niinpä, kuvia (jopa vieraan lapsen kuvia) ja blogitekstejä. Valehteli myös ammattinsa ja varmasti paljon muutakin. :| Juttelin Blumen kanssa 3kk mesessä täysin omana itsenäni, omilla kuvilla ja nimelläni. Olisin halunnut tutustua häneen netin ulkopuolellakin, suunnittelimme tapaavamme ym.

Yhteistyössä