Onko liikaa jos laihduttajalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse olen sillä linjalla, että jos kuluttaa enemmän kaloreita ku syö, niin mulle on aivan sama mistä ne kalorti tulee. en pelkää hiilareita, kun urkkaan. ja laihdun koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:
Alkuperäinen kirjoittaja laft1982:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ei mun mielestä, vaikka ei tuo ideaali suhde ole. Mikä on prot/rasva -suhde sitten?

48 % hiilaria, rasvaa 20 % ja proteiinia 32 %

aika paljon hiilareita

Liikun myös 5 päivänä viikossa eri liikuntamuotoa.

Siinä tapauksessa toi on musta ihan passeli. :)

Ei mun mielestä, vaikka ei tuo ideaali suhde ole. Mikä on prot/rasva -suhde sitten?

48 % hiilaria, rasvaa 20 % ja proteiinia 32 %

aika paljon hiilareita

Liikun myös 5 päivänä viikossa eri liikuntamuotoa.

Siinä tapauksessa toi on musta ihan passeli. :)

Jos en liikkuisi niin pitäisi olla pienempi? Kun oon sitä ihmetelly et söisinkö liikaa niitä hiilareita kun paino junnaa.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
itse olen sillä linjalla, että jos kuluttaa enemmän kaloreita ku syö, niin mulle on aivan sama mistä ne kalorti tulee. en pelkää hiilareita, kun urkkaan. ja laihdun koko ajan.

No, kyllä se kannattaa vähän miettiä :)...meinaan, että jos syö lenkin jälkeen mielummin munkin kuin kanafileen niin kyllä se vartalo rakentuu vähän eri tavalla :).

Liikun paljon ja mieluummin nipistän hiilareista, kuin proteiineista tai rasvoista. Jokainen toki tekee niin kuin tykkää... Mutta jos paino junnaa, niin ehkä kannattaa kokeilla jotain muuta kuin hiilarimättöä.

sithän se ei ole paha :hug:

Tässä taas nähtiin , nauretaan jo päälle paskasta naurua ennenkuin tietää yhtikäs mitään.

Sitten halaus myöhemmin.

Tällaista täällä just aina on.Räkätetään ja haukutaan jo valmiiksi.

Yhteistyössä