N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ei mun mielestä, vaikka ei tuo ideaali suhde ole. Mikä on prot/rasva -suhde sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ei mun mielestä, vaikka ei tuo ideaali suhde ole. Mikä on prot/rasva -suhde sitten?
48 % hiilaria, rasvaa 20 % ja proteiinia 32 %
Alkuperäinen kirjoittaja laft1982:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ei mun mielestä, vaikka ei tuo ideaali suhde ole. Mikä on prot/rasva -suhde sitten?
aika paljon hiilareita
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:Alkuperäinen kirjoittaja laft1982:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ei mun mielestä, vaikka ei tuo ideaali suhde ole. Mikä on prot/rasva -suhde sitten?
aika paljon hiilareita
Liikun myös 5 päivänä viikossa eri liikuntamuotoa.
Alkuperäinen kirjoittaja laft1982:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:
mietin vaan mikä on kokonais kcal määrä tuossa prosenteissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:Alkuperäinen kirjoittaja laft1982:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ei mun mielestä, vaikka ei tuo ideaali suhde ole. Mikä on prot/rasva -suhde sitten?
aika paljon hiilareita
Liikun myös 5 päivänä viikossa eri liikuntamuotoa.
Siinä tapauksessa toi on musta ihan passeli.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:itse olen sillä linjalla, että jos kuluttaa enemmän kaloreita ku syö, niin mulle on aivan sama mistä ne kalorti tulee. en pelkää hiilareita, kun urkkaan. ja laihdun koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja laft1982:sithän se ei ole paha :hug: