onko liikaa? huuto netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
minulla on vaatepaketti (tytölle) myynnissä mutta kukaan ei huuda, mietin missä vika!? Lähtöhinta on 10 euroa ja hv 25 euroa. Onko hinta paha? Paketissa on tällä hetkellä 34 osaa.

pitää varmaan odottaa, tuli vaan yllätyksenä kun pojan vaatepaketit olen aina saanut myytyä hyvällä hinnalla ja nyt kukaan ei ole kiinnostunut.

Nikki huuto netissä on hannah1625, voitte käydä kattoo ja antakaa palautetta jos huomaatte jotain mitä minä en ole ehkä huomannut.

Ei varamaan ole liikaa, mutta kesaisia vaatteita ei ihmiset sykysyllä niinkään osta. Kokeile keväällä uudelleen tai vaikka heti tammi-helmikuussa, niin varmaan menee kaupksi. Sitten jo joku kevätvauvan odottaja tietää, että tyttö tulossa, niin voi huutaakin.

mun mielestä oikein nätti paketti! tuo 4 euron korotus on aika paljon: itse käytän 2,50:tä. Pk:t olis myös kiva tietää: Huutopaketti on paras! Varmasti tulee huutoja ja hv on ihan kohtuullinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...

minä en itse asiassa ymmärrä, miksi kaikki ei käytä Huutopakettia!

mikä se on?

Jos olet tunnistautunut, voit ostaa Huutopaketin tuotteellesi. Hinta 6,95 viiteen kiloon asti ja siitä ylöspäinkin halvempi kuin postissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko se muuten niin että nyt jos en saa paketin myytyä ja joudun laittaa uudestaan myyntiin niin joudun laittaa kaikki kuvat uudestaan? kuvat on laitettu aijaan kautta.

ei tarvii. Voit huutokaupata uudelleen suoraan.

Yksi mikä estäsi minua huutamasta on niin pienet koot... meidän lapsille ei ole 56 mennyt juuri ollenkaan ja 62 niin hetken, etten ostaisi noin isoa pakettia, kun tuon kokoisia tulee yleensä lahjaksikin riittävästi.

Minä en enää käytä, kerran pistin ja ok. Mutta sitä ei voi seurata mitenkään, viimeksi lähetin vaatepaketin normisti, 2vk kuluttua sain kiukkuisen viestin etten ole vaatteita lähettänyt!aivoin esiin lähetystunnuksen ja pistin postin sivuille, kas, siellähän se oli määrämpäässään ollut jo pari vk...eli huutispaketti olisi tod näk kadonnut ikuisiksi ajoiksi/palautunut ja minä olisin maksanut kulut

Alkuperäinen kirjoittaja mää:

mikä se on?

Jos olet tunnistautunut, voit ostaa Huutopaketin tuotteellesi. Hinta 6,95 viiteen kiloon asti ja siitä ylöspäinkin halvempi kuin postissa.

Miten se sit käytännös toimii... huutaja siis ostaa sen? Onko se joku tunnus jolla voi noutaa paketin vai?? :ashamed:

mikä se on?

Miten se sit käytännös toimii... huutaja siis ostaa sen? Onko se joku tunnus jolla voi noutaa paketin vai?? :ashamed:

Lue ohjeet huutiksesta. Myyjä ostaa paketin, kun huutokauppa loppuu. Printtaat itse kotona pakettikortin ja postimaksu veloitetaan tililtäsi.

mikä se on?

myyjä voi se ostaa kun on tunnistautunut,maksat verkkopankissa ja tulostat sen sieltä netistä ja laitat pakettiin...ja viet postiin ja sitten jännäät kun ei ole lähetystunnusta kuinka käy..ellet sitten laita ostajalle että et vastaa postin hukkaamista..mikä taas toisaalta lisää huijareiden määrää, joo lähetin ja sitten ei oikeasti olekkaan

Yksi mikä estäsi minua huutamasta on niin pienet koot... meidän lapsille ei ole 56 mennyt juuri ollenkaan ja 62 niin hetken, etten ostaisi noin isoa pakettia, kun tuon kokoisia tulee yleensä lahjaksikin riittävästi.

Samaa mieltä. Vaikka ovatkin nättejä vaatteita niin tuo koko...

Yhteistyössä