H
höh
Vieras
minulla on vaatepaketti (tytölle) myynnissä mutta kukaan ei huuda, mietin missä vika!? Lähtöhinta on 10 euroa ja hv 25 euroa. Onko hinta paha? Paketissa on tällä hetkellä 34 osaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...
minä en itse asiassa ymmärrä, miksi kaikki ei käytä Huutopakettia!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...
mikä se on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se muuten niin että nyt jos en saa paketin myytyä ja joudun laittaa uudestaan myyntiin niin joudun laittaa kaikki kuvat uudestaan? kuvat on laitettu aijaan kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...
mikä se on?
Jos olet tunnistautunut, voit ostaa Huutopaketin tuotteellesi. Hinta 6,95 viiteen kiloon asti ja siitä ylöspäinkin halvempi kuin postissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...
mikä se on?
Jos olet tunnistautunut, voit ostaa Huutopaketin tuotteellesi. Hinta 6,95 viiteen kiloon asti ja siitä ylöspäinkin halvempi kuin postissa.
Miten se sit käytännös toimii... huutaja siis ostaa sen? Onko se joku tunnus jolla voi noutaa paketin vai?? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...
mikä se on?
Miten se sit käytännös toimii... huutaja siis ostaa sen? Onko se joku tunnus jolla voi noutaa paketin vai?? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Yksi mikä estäsi minua huutamasta on niin pienet koot... meidän lapsille ei ole 56 mennyt juuri ollenkaan ja 62 niin hetken, etten ostaisi noin isoa pakettia, kun tuon kokoisia tulee yleensä lahjaksikin riittävästi.