onko liikaa? huuto netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kaikille :)
Ajattelin itsekin että kannattaisi ehkä tehdä 2 pakettia, koko 56 ja 62 erikseen. Pitää miettiä uudestaan jos ei nyt mene kaupaksi.
4 euron korotuksen laitoin sen takia että hv ylittyis "nopeammin", mielestäni on tyhmää jos joutuu huutaa monta, monta kertaa ennen kun hv ylittyy. Pitää ehkä miettiä sitäkin uudestaan. Ja tietysti että milloin laittaa uudestaan, jos odotan pari, kolme kuukautta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ad:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...

minä en itse asiassa ymmärrä, miksi kaikki ei käytä Huutopakettia!

Minä en enää käytä, kerran pistin ja ok. Mutta sitä ei voi seurata mitenkään, viimeksi lähetin vaatepaketin normisti, 2vk kuluttua sain kiukkuisen viestin etten ole vaatteita lähettänyt!aivoin esiin lähetystunnuksen ja pistin postin sivuille, kas, siellähän se oli määrämpäässään ollut jo pari vk...eli huutispaketti olisi tod näk kadonnut ikuisiksi ajoiksi/palautunut ja minä olisin maksanut kulut

Siis miks ei muka voi seurata netissä paketin kulkua?
Kyllä mun muistaakseni pysty seuraamaan.
Kerran olen koko palvelua käyttäny

voin ostaa hellokityn ja tunikan :) heh

annan paketin olla lauantaihin asti myynnissä, jos silloin ei ole tullut huutoja laitan kiinni ja laitan vaatteet erikseen myyntiin, jos menisi paremmin.
Niin jos kiinnostaa voit lauantai-iltana katsoa uudestaan :)
Laita nikkini muistiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ad:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Jos kovin iso paketti tulee hurjat postimaksut...

minä en itse asiassa ymmärrä, miksi kaikki ei käytä Huutopakettia!

Minä en enää käytä, kerran pistin ja ok. Mutta sitä ei voi seurata mitenkään, viimeksi lähetin vaatepaketin normisti, 2vk kuluttua sain kiukkuisen viestin etten ole vaatteita lähettänyt!aivoin esiin lähetystunnuksen ja pistin postin sivuille, kas, siellähän se oli määrämpäässään ollut jo pari vk...eli huutispaketti olisi tod näk kadonnut ikuisiksi ajoiksi/palautunut ja minä olisin maksanut kulut

Kyllä huutopakettia voi seurata ihan kuten kaikkia muitakin Postin paketteja.

Nättejä vaatteita ja muutenkin ok ilmoitus, mutta mua huutajana hämäis tuossa se, ettei ole edes arvoita postikuluista (jotkut kun sitten alkaa repiä mielettömiä PAKKAUSKULU-kustannuksia päälle..) ja tuo hintavaraus jättäis mut huutamatta, minusta hv on tarpeeton, laittaa suoraan sen summan millä valmis myymään niin menee heti paketti. Minusta noita ei kannata alkaa jakamaan kahdeksi paketiksi, niin liki on koot toisiaan kuitenkin ja harva alkaa muutamasta vaatteesta kuitenkaan pakettikuluja maksamaan, kannattaa pitää isona kappalemäärä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
4 euron korotuksen laitoin sen takia että hv ylittyis "nopeammin", mielestäni on tyhmää jos joutuu huutaa monta, monta kertaa ennen kun hv ylittyy.

Miksi täytyy laittaa hintavaraus? Eikö lähtöhinnaksi voi laittaa sitä minkä tuotteesta vähintään haluaa ja huudot on plussaa? :snotty:

Yhteistyössä