Onko liian usein jos kotiäiti käy joka kolmas viikko baarissa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Lähtee kotoa kun lapset on nukahtaneet ja viettää yön tanssien ja rentoutuen, aamu neljään saakka. Sitten herää klo8hoitamaan lapsien aamupalat jne. Ja mieskin on kotona hoitamassa lapsia yhdessä.

yh
En mä ymmärrä mitä rentoutumista se on, jos neljältä saapuu kotiin ja kasilta pitää olla virkeenä lasten kanssa..

Enemmän mä rentoudun kun oon vaan kotona eikä tartte mennä minnekään. Ja aamulla saa herätä ilman päänsärkyä ja huonoa oloa ja voi mennä vaikka aamulenkille. Ja päivällä kirppareille tms.

No
sitä mäkin ihmettelen, että mitä rentoutumista tuossa on??! Miksei mies anna sun nukkua seuraavana päivänä? Mä itse rentoudun nykyään ihan eri tavoilla kuin baareissa notkumalla. En silti tuomitse sun tyyliäs, mutta ihmettelen vaan..

terve
mun mielestä äiti tai isä joilla on pieniä lapsia, ja käy noin usein baarissa ei oo ihan sinut oman elämäntilanteensa kanssa.

ensinnäkin, jos täytyy "päästä baariin pois kotoa rentoiutumaan " noin usein, pitäs miettiä tekikö lapset väärään aikaan...me on miehen kans ehditty roikkua baareissa ennen lapsia riittämiin, ja varmaan käydään taas kun nuo on isompia, nyt pyhitetään tää aika enemmän perheen yhteiseen aikaan. eikä kummallakaan oo tarvetta päästä pois kotoa.

Ja tokaks, kyl sitä viiniä tai sidukkaa voi ottaa kotonakin, nauttien vaik ruuasta,saunasta,leffasta ja miehestään...

Zoe-F
Mitä väliä onko kotiäiti tai ei?
Entäs onko liikaa jos se ukkokulta käy kapakassa kerran kuussa? Se on ok?
Ja mikä hitto siinä on, että pitää sitte joku krapula olla? Mistä se tulee? Eikö aikuiset ihmiset osaa edes juoda niin ettei sitä tuu?

23
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mitä väliä onko kotiäiti tai ei?
Entäs onko liikaa jos se ukkokulta käy kapakassa kerran kuussa? Se on ok?
Ja mikä hitto siinä on, että pitää sitte joku krapula olla? Mistä se tulee? Eikö aikuiset ihmiset osaa edes juoda niin ettei sitä tuu?
en mä ainakaan. juon vain valkkaria tai siideriä -ja saan päänsäryn (=krapulan) jo parista lasista viiniä tai pullosta siideriä.

Yhteistyössä