Hei, kyllä jos on aivan loppu niin se ei ole lasten etu. pidä itsestäsi huolta. eihän ole pakko kokonaan katkaista välejä, voithan pitää pienen tauon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Kenen etua olet nyt laittamassa etusijalle? Omaasi vai lasten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ilmoita lastenvalvojalle ja tehkää virallinen paperi ja jos ei noudattaa niin ei ole pakko antaa tavata lapsia.
mietin vaan miltähän tulevaisuudessa näyttää kun isukki käy kylässä silloin kun hyvittää ja äidillä on uusi ukko!? mitähän lapsukaiset rupeavat miettimään!? onko äiti lutka vai huora!?
parempi sitten katkaista välit. jos ei välitä lapseista niin painukoon hittoon. sanon minä...
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis sitä tässä nyt tarkoitin kun en halua että meillä juostaan,mutta kolmatta vaihtoehtoo ei ole..
no itsehän sanoit että juoksee silloin tällöin..miten se haittaa jos LASTESI isä käy silloin tällöin kahvilla jos hetki on LAPSILLESI kuitenkin tärkeä.
Mistä sinä heti päättelit että hetki on lapsille tärkeä? Minä sain kuvan että mies käy kahvilla ja sitten lähtee menemään. Kyllä äidin tulee voida jatkaa elämää ja siihen ei kuulu exän vierailut kodissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Kenen etua olet nyt laittamassa etusijalle? Omaasi vai lasten?
on myös lasten etu että äitikin saa joskus omaa aikaa ja jaksaa taas pyörittää arkea
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ilmoita lastenvalvojalle ja tehkää virallinen paperi ja jos ei noudattaa niin ei ole pakko antaa tavata lapsia.
mietin vaan miltähän tulevaisuudessa näyttää kun isukki käy kylässä silloin kun hyvittää ja äidillä on uusi ukko!? mitähän lapsukaiset rupeavat miettimään!? onko äiti lutka vai huora!?
parempi sitten katkaista välit. jos ei välitä lapseista niin painukoon hittoon. sanon minä...
Oikeesti??? :headwall: Tosissas???
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis sitä tässä nyt tarkoitin kun en halua että meillä juostaan,mutta kolmatta vaihtoehtoo ei ole..
no itsehän sanoit että juoksee silloin tällöin..miten se haittaa jos LASTESI isä käy silloin tällöin kahvilla jos hetki on LAPSILLESI kuitenkin tärkeä.
Mistä sinä heti päättelit että hetki on lapsille tärkeä? Minä sain kuvan että mies käy kahvilla ja sitten lähtee menemään. Kyllä äidin tulee voida jatkaa elämää ja siihen ei kuulu exän vierailut kodissa.
Häh? :x
Äidin elämästäkö tässä nyt oli kyse? Mä olen aina luullut, että lasten hyvinvointi menee jokaisella äidillä etusijalle eikä se äidin oman elämän jatkaminen (vaikka tärkeää on sekin muttei lasten kustannuksella... mistä tässä nyt ei kai ole kysymys). Kaikkea oppii kun vanhaksi elää. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis sitä tässä nyt tarkoitin kun en halua että meillä juostaan,mutta kolmatta vaihtoehtoo ei ole..
Häh? :x
Äidin elämästäkö tässä nyt oli kyse? Mä olen aina luullut, että lasten hyvinvointi menee jokaisella äidillä etusijalle eikä se äidin oman elämän jatkaminen (vaikka tärkeää on sekin muttei lasten kustannuksella... mistä tässä nyt ei kai ole kysymys). Kaikkea oppii kun vanhaksi elää. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Häh? :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ilmoita lastenvalvojalle ja tehkää virallinen paperi ja jos ei noudattaa niin ei ole pakko antaa tavata lapsia.
näin olen tehnyt omalle ex-ukolle. miksi täytyy katsoa sitä paska!?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Ei ole vain "tylyä" vaan väärin.
..mun pitäs sitten vaan hyväksyä se että käy täällä kahvin juomassa sillon ku sattuu huvittaan,ottamatta mitään vastuuta...ei sekään loputtomiin onnistu että täällä ex istuu kahvilla..
Siie eihän sitä isää tarvitse päästää kotiinsa jos ei halua. Mutta että katkaista sen tähden _kokonaan_ lapsien ja isän välit? Ettei anneta edes isälle mahdollisuutta viedä niitä lapsia pihalle? Ja vain sen tähden, että ketuttaa, ettei pääse itse "tuulettumaan" isän vastuuviikonlopuilla?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Häh? :x
Oletko joskus eronnut oikein riitaisasti...? Ei ole kuule mikään helpoin paikka päästää exää omaan kotiinsa tapaamaan lapsia.
Ja jos lasten isä saapuu silloin, kun itseä huvittaa, ei siis mitenkään säännöllisesti, miksi äidille pitäisi AINA sopia? Ja miksi yleensäkin ajatellaan, että se on äidin tehtävä tehdä kaikkensa, että isä tapaa lapsiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ilmoita lastenvalvojalle ja tehkää virallinen paperi ja jos ei noudattaa niin ei ole pakko antaa tavata lapsia.
Lapset ajattelee että äiti on huora jos isä käy kylässä????:x Justjoo...
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Siie eihän sitä isää tarvitse päästää kotiinsa jos ei halua. Mutta että katkaista sen tähden _kokonaan_ lapsien ja isän välit? Ettei anneta edes isälle mahdollisuutta viedä niitä lapsia pihalle? Ja vain sen tähden, että ketuttaa, ettei pääse itse "tuulettumaan" isän vastuuviikonlopuilla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ilmoita lastenvalvojalle ja tehkää virallinen paperi ja jos ei noudattaa niin ei ole pakko antaa tavata lapsia.
jos äidillä on uusi ukko ja isukki kuitenkin pyörii välillä heidän huushollissa...
älä n...i pilkkua jokaisesta asiasta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Lapset ajattelee että äiti on huora jos isä käy kylässä????:x Justjoo...
jos äidillä on uusi ukko ja isukki kuitenkin pyörii välillä heidän huushollissa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ilmoita lastenvalvojalle ja tehkää virallinen paperi ja jos ei noudattaa niin ei ole pakko antaa tavata lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Siie eihän sitä isää tarvitse päästää kotiinsa jos ei halua. Mutta että katkaista sen tähden _kokonaan_ lapsien ja isän välit? Ettei anneta edes isälle mahdollisuutta viedä niitä lapsia pihalle? Ja vain sen tähden, että ketuttaa, ettei pääse itse "tuulettumaan" isän vastuuviikonlopuilla?
Oliko jossain mainittu, että tällä isällä olisi halukkuutta ottaa lapsia säännöllisesti luokseen, tai viedä edes joskus puistoon?
Susta, ja sun tilanteesta en tiedä, mutta kun pyörittää arkea 24/7 YKSIN, ainoana aikuisena, oma aika on tärkeää, ei jaksa, jos joskus ei saa ladata akkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Joo, toi on kyllä totta, että riitaisan eron jälkeen saattaa olla hieman tympeää ottaa ukkoa nurkkiin kahvittelemaan.
Mutta luulisin, että jos oma lapseni pitäisi niitä hetkiä tärkeinä itselleen niin nielisin vaikka hatullisen paskaa etten alkaisi niitä "pilaamaan". Hankala juttu tosiaan voisi olla, varsinkin jos olisi iso hattu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:[
Mutta jos laittaa välit kokonaan poikki, niin pääseekö sitten "lataamaan" akkuja?
En ymmärrä logiikkaanne.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Siie eihän sitä isää tarvitse päästää kotiinsa jos ei halua. Mutta että katkaista sen tähden _kokonaan_ lapsien ja isän välit? Ettei anneta edes isälle mahdollisuutta viedä niitä lapsia pihalle? Ja vain sen tähden, että ketuttaa, ettei pääse itse "tuulettumaan" isän vastuuviikonlopuilla?
Oliko jossain mainittu, että tällä isällä olisi halukkuutta ottaa lapsia säännöllisesti luokseen, tai viedä edes joskus puistoon?
Susta, ja sun tilanteesta en tiedä, mutta kun pyörittää arkea 24/7 YKSIN, ainoana aikuisena, oma aika on tärkeää, ei jaksa, jos joskus ei saa ladata akkuja.
Mutta jos laittaa välit kokonaan poikki, niin pääseekö sitten "lataamaan" akkuja?
En ymmärrä logiikkaanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Joo, toi on kyllä totta, että riitaisan eron jälkeen saattaa olla hieman tympeää ottaa ukkoa nurkkiin kahvittelemaan.
Mutta luulisin, että jos oma lapseni pitäisi niitä hetkiä tärkeinä itselleen niin nielisin vaikka hatullisen paskaa etten alkaisi niitä "pilaamaan". Hankala juttu tosiaan voisi olla, varsinkin jos olisi iso hattu :xmas:
Eikö sun tulis mieleen kysyä, miksei ukko voi mennä lapsen kanssa vaikka puistoon, jos sää sallii?