onko liian tylyä katkaista välit isältä ja lapsilta jos tapaamisenehtona on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemusta on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemusta on

Vieras
.. ettei isän tarvitse maksaa kuin osan sille määrätyistä elatusmaksuista??? mä oon jo monta vuotta suostunut siihen, että isä maksaa mitä jaksaa, sillä jos vaadin maksamaan kaiken, ei halua nähdä lapsia. Ton äskeisen tapaamisketjuongelman innoittamana ajattelin minäkin kysyä mielipiteitä??

No elarit isän voi pakottaa maksamaan, mutta lapsiaan ei voi pakottaa näkemään.

Miten sä siihen välit aiot katkasta, jos ongelma nimenomaan on se että se uhkaa katkasta välit?

no mie en ainakaan tuollaista katsois.. vaadit miestä maksamaan täydet elarit ja jos ei sitten tapaa lapsiaan niin hänen se on menetys, pidät vaan kirjaa kaikista perutuista tapaamisista ja kun aika tulee että miestä kiinnostaisikin niin kerrot vain että on pikkaisen myöhäistä... sitten menet lastenvalvojalle ja vaadit muutosta tapaamis sopimukseen

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:

Miten sä siihen välit aiot katkasta, jos ongelma nimenomaan on se että se uhkaa katkasta välit?

no tarkoitin kyllä että lapsille tylyä olis!!!se on ollut mulle valintakysymys ja jos lähtisin nyt hakeen niin olisin aika rikas!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:

no tarkoitin kyllä että lapsille tylyä olis!!!se on ollut mulle valintakysymys ja jos lähtisin nyt hakeen niin olisin aika rikas!!

Mutta voit tästä lähin edes ottaa noi elarit täysinä. Mies tekeköön omat ratkaisunsa.

Tyhmä kiristyskeino sopimuksen tuo isä on saanutkin läpi. Mää en kyllä tuollaiseen suostuisi.

Mä odotan joltain helmat korvissa olevalta nyt kommenttia tähän :whistle:... Kun kaipa se on taas sitä linjaa, että oletetaan äitien elävän vaikka varpaankynsiään syöden, lapsia pitää aina ajatella ensin (eli sitiä isiä...) :laugh:.

Sanoisin vain, että elarit ja lasten tapaaminen ei kuulu keskenään. Jos ne sotketaan asiaan, niin sitten se on vaan isän ongelma. Eiköhän lapset sitten pärjää paremmin ilmankin.

mä oon näinä vuosina ajatellut sen lasten näkökulmasta. se on ihan kiva lapsille, kyllä lapset tykkää sen luona käydä. kyllä joskus on pistäny korvaan kun lapset on kehuneet saaneensa isältä kympit(et niinpä). onpahan niillä ainakin isä olemassa.

Yhteistyössä