L
lehmä
Vieras
että pari seurustelee puoli vuotta sen jälkeen menee kihloihin ja vuoden yhdessä olon jälkeen menee naimisiin..
musta tuo on liian nopeaa toimintaa..aika varmasti tulee ero..mutta eipä ole mun ongelma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Jos tuntuu nopealta, niin lukaisepa tätä:
"torstaina tavattiin, perjantaina mentiin naimisiin!" Suomalaisnaisen ja libanonilaismiehen avioliiton alkutaival. Naisella on lapsiakin, ja 50. avioliittopäivän jälkeen mieskin alkaa jo vähän lämmetä niille..............
http://munjuttusia.blogspot.com/
Tässä pari hupaisaa lainausta
"MIetin sitä, että kysynkö häneltä miksei ole, vai onko mujika, kertonut kelleen töissäänkään, että on mennyt naimisiin.. Toisaalta mun elämäni ei kaadu siihen onko vai eikö kertonut."
Mies ei halua muuttaa aviovaimonsa luo. Tässä vaimon reaktio: "Siis mitä vittua??? Tyyppi menee naimisiin ja on pahoillaan että joutuu viettämään aikaa vaimonsa ja vaimon perheen kera????"
"Jotenkin mulla on takaraivossa pienoinen pelko, että hän edelleen rakastaa ex-kihlattuaan joka asuu Norjassa.."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MItä ihmettä? Mun mielestä kaksi vuotta yhdessä on ihan ideaaliaika.