onko liian nopeaa toimintaa? (naimisiin meno)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lehmä

Vieras
että pari seurustelee puoli vuotta sen jälkeen menee kihloihin ja vuoden yhdessä olon jälkeen menee naimisiin.. :o musta tuo on liian nopeaa toimintaa..aika varmasti tulee ero..mutta eipä ole mun ongelma.

No me kihlauduttiin paljon nopeammin ja yhdessä ollaan oltu n. 8 vuotta ja 2 lasta ja kolmas tulossa...Naimisiin ei luultavasti olla ikinä menossa mutta nuo kihlasormukset on meille avioliittolupauksen sijasta sellainen sitoutumisen merkki enemmänkin.

Ei, mikäli pari tosiaan tahtoo olla yhdessä =)

Me mentiin kihloihin 3 viikon seurustelun jälkeen, naimisiin siitä 5 kk kuluttua. Ja kohta 12 v tulee täyteen :heart:

Kihlauduttiin pari päivää alle 3kk seurustelun alkamisesta ja 1v 2kk seurusteluta menimme naimisiin.
Yhdessä oltiin asuttu oikeastaan ihan alusta asti.
Vielä ei olla oltu yhdessä kuin 3vuotta, esikoinenkin syntyy ihan näillä näppäimillä, mutta tuskin ihan heti erotaan.
(Tosin oltiin tunnettu jo vuosia ennen kuin aloimme seurustella)

Jos tuntuu nopealta, niin lukaisepa tätä :D:D:D:D:

"torstaina tavattiin, perjantaina mentiin naimisiin!" Suomalaisnaisen ja libanonilaismiehen avioliiton alkutaival. Naisella on lapsiakin, ja 50. avioliittopäivän jälkeen mieskin alkaa jo vähän lämmetä niille..............

http://munjuttusia.blogspot.com/

Tässä pari hupaisaa lainausta
"MIetin sitä, että kysynkö häneltä miksei ole, vai onko mujika, kertonut kelleen töissäänkään, että on mennyt naimisiin.. Toisaalta mun elämäni ei kaadu siihen onko vai eikö kertonut."

Mies ei halua muuttaa aviovaimonsa luo. Tässä vaimon reaktio: "Siis mitä vittua??? Tyyppi menee naimisiin ja on pahoillaan että joutuu viettämään aikaa vaimonsa ja vaimon perheen kera????"

"Jotenkin mulla on takaraivossa pienoinen pelko, että hän edelleen rakastaa ex-kihlattuaan joka asuu Norjassa.."

Ei se kihlausaika mitään sano. Mutta semmonen vuoden yhdessä asuminen ennen naimisiinmenoa olis minimi. Siinä ajassa oppii tietämään toisesta aika paljon...
Poikkeuksena sääntöön ystäväni, joka tapasi miehensä elokuussa, seuraavassa toukokuussa menivät naimisiin ja ovat olleet nyt 9 vuotta naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Jos tuntuu nopealta, niin lukaisepa tätä :D:D:D:D:

"torstaina tavattiin, perjantaina mentiin naimisiin!" Suomalaisnaisen ja libanonilaismiehen avioliiton alkutaival. Naisella on lapsiakin, ja 50. avioliittopäivän jälkeen mieskin alkaa jo vähän lämmetä niille..............

http://munjuttusia.blogspot.com/

Tässä pari hupaisaa lainausta
"MIetin sitä, että kysynkö häneltä miksei ole, vai onko mujika, kertonut kelleen töissäänkään, että on mennyt naimisiin.. Toisaalta mun elämäni ei kaadu siihen onko vai eikö kertonut."

Mies ei halua muuttaa aviovaimonsa luo. Tässä vaimon reaktio: "Siis mitä vittua??? Tyyppi menee naimisiin ja on pahoillaan että joutuu viettämään aikaa vaimonsa ja vaimon perheen kera????"

"Jotenkin mulla on takaraivossa pienoinen pelko, että hän edelleen rakastaa ex-kihlattuaan joka asuu Norjassa.."

:laugh: :laugh: :laugh:

toisille toi on hyvä ratkaisu ja toisille taas ei.. ite henkilökohtaisesti en ois pystynyt tohon.. me mentiin 2vuoden seurustelun jälkeen kihloihin ja siitä vuoden päästä naimisiin.. nyt naimisissa ollaan oltu 4 vuotta :)

Ei avioliittoja ennenvanhaan testattu kymmenen vuoden avoliitoilla, eikä yhdessä asumisen opettelu ole onnistuneen parisuhteen edellytys tai tae. Tapasin nykyisen mieheni syyskuun lopulla 1996, päätimme aloittaa vakavan seurustelun (eli lakata katselemasta muita mahdollisuuksia) kahden viikon tuttavuuden jälkeen. Kihloihin menimme 16.11.2006 ja avioliittoon meidät vihittiin kesäkuussa 1997. Siitä alkaen ollaan oltu yhdessä, nyt on kaksi lasta, enempää tuskin tuleekaan. Muiden miesten kanssa en ole ikinä ollut sängyssä kuin tämän nykyisen aviomieheni. Kahdestoista vuosi siis menossa.

Yhteistyössä