Aika nopeaa toimintaa exältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no just joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no just joo

Vieras
Erottiin toukokuussa ja viikon päästä erosta sillä oli jo uusi nainen ja nyt se on sitten mennyt tän naisensa kanssa kihloihin. Mun kanssa aikanaa sanoi, että ensin pitää 2 vuotta seurustella ja sitten kihloihin vasta ja me seurusteltiin 2 vuotta ja mentiin kihloihin ja oltiin kihloissa 6,5 vuotta. No ei tässä mitään, mutta oli kuitenkin vielä maaliskuussa valmis menemään mun kanssa naimisiin ja toisekseen tän viimeisen puolen vuoden aikana on tuota uutta naista aika monta kertaa pettänytkin, mutta sehän ei tieysti mulle kuulu, tehkööt mitä tekee, minä sitä en takaisin enää ottaisi, kesällä vielä oisin ehkä ottanutkin, mutta en enää.

Näitä älynväläyksiä ei kannata jäädä murehtimaan. Naurattaa kun ihmiset menevät ensihuumassa kihloihin ja naimisiin ja sitten eroavat kun arki koittaa. Suosittelisin elämään yhdessä niin että arki koittaa ilman kihlautumisia ja sitten katsoa kenestä on se arki jakamaan.

Mun nykyinen aviomies seurusteli ennen minua jonkun naisen kanssa muutaman vuoden, eikä ollut varma avioliitosta. Kun alettiin tapailemaan, oli tosi kyyninen naimisiin menon suhteen, mutta kunhan tutustuttiin, rakastuttiin niin aika nopeeta se kosi. Katsos kaikki ei sovi keskenään, ja kihloihin menoakin moni harkitsee sen takia, ettei tosiaan ole ihan satavarma puolisosta.

Mun nykyinen aviomies seurusteli ennen minua jonkun naisen kanssa muutaman vuoden, eikä ollut varma avioliitosta. Kun alettiin tapailemaan, oli tosi kyyninen naimisiin menon suhteen, mutta kunhan tutustuttiin, rakastuttiin niin aika nopeeta se kosi. Katsos kaikki ei sovi keskenään, ja kihloihin menoakin moni harkitsee sen takia, ettei tosiaan ole ihan satavarma puolisosta.

No jos se oli epävarma naimisiin menosta mun kanssa, niin miksi se kuitenkin teki lapset mun kanssa, exä oli se, joka tuota esikoista ensimmäisenä halusi. Niin ja oli mun äidilleni sanonut vielä maaliskuussa että menisi mun kanssa naimisiin, mutta kun minä kuulemma haluan kirkkohäät ja se ei. Et aika ristiriitaista minusta.

Yhteistyössä