Onko liian feikkii jos...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyisin vaan....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyisin vaan....

Vieras
....jos naisella on:

*Värjätyt hiukset
*Värjätyt kulmakarvat ja ripset
*Hiustenpidennys
*Ripsienpidennys
*Rakennekynnet
*Piilolinssit (kirkkaat tai värilliset)
*Käyttää itseruskettavaa

No mun mielestä jos yhdellä ja samalla naisella on noi kaikki, niin alkaa olla hiukan feikihtävää. Varsinkin, jos käyttää joka päivä värillisiä piilolinssejä, niin musta se on feikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjälle:
No on jo todella säälittävä ja epäitsevarma ihminen kyseessä ja erittäin epäkypsäaikuinen!

sanoo taas joku juurikasvullinen matami 2+ palstalla jolla ei ole hajuakaan nykyajan trendeistä.

silmät kiinni laittaessani tiedän juuri miltä näytät :)

ei mun mielestä. nykyään toi on jo tosi yleistä.
jos on hyvät esim pidennykset ja ripsien pidennys niin sit jees :)

musta tuntuu, ei pahalla ap.. mut taidat olla vähän kateellisen olonen :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mun kaveri on tuollainen ja aina miehet pörrää perässä...ärsyttää vaan välillä...

Olisko (ihanvähän) helpon näköinen?

no en nyt tiedä mikä on helpon näköinen, mun mielestä ihan hyvännäköinen on vaikka ulkokuori onkin rahalla maksettu...

Alkuperäinen kirjoittaja anna:

ja vielä sellasta, että itselläni ei ole muuta kuin värjätyt kulmakarvat ja sillon tällöin itseruskettavaa...
koska joku kuitenkin kohta sanoo et puolustelen

toi piilolinssi juttu menee jo överiks mun makuun. satunainen piristäminen ok, mut säännöllises käytös vahvuudettomat linssit..

toisaalta ihan yhtä feikkiä on käyttää meikkiä ylipäänsä. yhteiskunta ruokkii tällaista. miksei me kaikki kuljeta meikitä luonnonharmaissa hiuksissa ja alasti?

Alkuperäinen kirjoittaja anna:

kyllä mä sen myönnän että oon hieman kade, oishan kiva jos itelläkkin olis rahaa noita lisäosia itseensä hommata...

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mun kaveri on tuollainen ja aina miehet pörrää perässä...ärsyttää vaan välillä...

Miehet ajattelee että tuon kanssa ei tarvitse olla tosissaan. Kuka sitä nyt lisäkkeen kanssa alkais.

no huh huh. mä toivon et tää oli läppä

Toivoa sopii, niin ne monet itseään sumuttaa. Mies vastasi kun kysyin.

no muutama juttu noista on ihan ok, mut en laittas itelle kaikkea kerralla. tiedän yhden tyypin, jolla on kaikki noi parhaillaan, paitsi piilareitten sijasta sillä on silikonit.. ja en oo kade/katkera, päinvastoin, olen ylpeä siitä, ettei minun tarvitse käyttää noin paljon rahaa itseni kaunistamiseen.

Yhteistyössä