samaa mieltä
Jos lapsen haluaa, mutta ei miestä. Ymmärrän tämän niin että alkujaanka ei sitä miestä haluttu, kai tämä on miehen kanssa sovittu. Puhutaanko naisesta joka tekee lapset yksin, eli sperma haettu tuntemattomalta vai mistä? Niin kahden kanssa tekee lapsia, suhteita voi aina olla useampiakin, eikö? Voihan näistä suhteista lähteä tai tulla jätetyksi, mutta onko siinä seuraavassa suhteessa pakko niitä lapsia tehdä? Tulee hiukan olo, että kun ollaan avoliitossa tai avioliitossa niin vasta lapsi sen kruunaa. Oli sitä ikää tai lapsia jo ennestään miten paljon vain. Vähän sama kun mennään monetta kertaa naimisiin. Itse en esim. menisi kolmatta kertaa enää naimisiin. Luultavasti olen kapeakatseinen, mutta minun mielipide vain.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Entäs ne naiset jotka eivät halua suhdetta miehen kanssa mutta lapsi on ok? Eli heidänkin olisi pakko pysyä ja näivettyä tunteiden tyhjiössä?Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Olen totuuden torven kanssa samaa mieltä. Kaksi eri isää vielä menee, johtuen elämän heittelyistä. Sen jälkeen kyllä pitäisi mielestäni peiliin katsoa ja miettiä mikä on kun ei onnistu ja lapsia silti tulee. Itsellä 2 lasta ja sama isä.