No ei, mutta sterilisaatio tuplavarmistuksilla on tehty. En pidä lisääntymistä enää kovinkaan todennäkösenäAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sä oot sit päätyny aikoinas kohdun poistoonAlkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Neljä on ja kaikilla sama isä. Ja muille miehille (ei tosin tällekään enempää ) ei lapsia tule. Ikinä
Sama täällä ja neljäs mahassa ja silläkin vielä eri isä! Tää on varmaan jotain ihan lauheeta nyt näiden palsta mammojen mielestäAlkuperäinen kirjoittaja Pölö:Aiheutan taas kauhistuksen niinkuin toisessa tällaisessa ketjussa....minulla kohta kolme lasta ja heillä eri isät....
Alkuperäinen kirjoittaja Elbana:Sama täällä ja neljäs mahassa ja silläkin vielä eri isä! Tää on varmaan jotain ihan lauheeta nyt näiden palsta mammojen mielestäAlkuperäinen kirjoittaja Pölö:Aiheutan taas kauhistuksen niinkuin toisessa tällaisessa ketjussa....minulla kohta kolme lasta ja heillä eri isät....
Siinäpä kauhistelevatAlkuperäinen kirjoittaja Elbana:Alkuperäinen kirjoittaja Elbana:Sama täällä ja neljäs mahassa ja silläkin vielä eri isä! Tää on varmaan jotain ihan lauheeta nyt näiden palsta mammojen mielestäAlkuperäinen kirjoittaja Pölö:Aiheutan taas kauhistuksen niinkuin toisessa tällaisessa ketjussa....minulla kohta kolme lasta ja heillä eri isät....
muoks* siis kauheeta
SE ei kuitenkaan ole se varmuusAlkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:No ei, mutta sterilisaatio tuplavarmistuksilla on tehty. En pidä lisääntymistä enää kovinkaan todennäkösenäAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sä oot sit päätyny aikoinas kohdun poistoonAlkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Neljä on ja kaikilla sama isä. Ja muille miehille (ei tosin tällekään enempää ) ei lapsia tule. Ikinä