Onko lapsillasi sama isä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Meillä tuo mies on isä kaikille meidän lapsille, vaikkakin ns. "tuli isäksi" noille kahdelle vanhimmalle vasta heidän taapero-vuosinaan.

(Eli siis kahdella vanhimmalla on eri biologinen isä, kun näillä lopuilla... mutta sitä ei tässä sakissa huomaa millään lailla.)

Elbana
Alkuperäinen kirjoittaja Pölö:
Aiheutan taas kauhistuksen niinkuin toisessa tällaisessa ketjussa....minulla kohta kolme lasta ja heillä eri isät....
Sama täällä ja neljäs mahassa ja silläkin vielä eri isä! Tää on varmaan jotain ihan lauheeta nyt näiden palsta mammojen mielestä :D

Elbana
Alkuperäinen kirjoittaja Elbana:
Aiheutan taas kauhistuksen niinkuin toisessa tällaisessa ketjussa....minulla kohta kolme lasta ja heillä eri isät....
Sama täällä ja neljäs mahassa ja silläkin vielä eri isä! Tää on varmaan jotain ihan lauheeta nyt näiden palsta mammojen mielestä :D

muoks* siis kauheeta

Pölö

muoks* siis kauheeta
Siinäpä kauhistelevat :D

vaimo
No tietääkseni on joo ihan sama siittäjä kummallakin. Seksikumppaneita on ollut vain tuo yksi viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana mutta mistäs sitä tietää, jos ois vaikka uimahallissa hylätty siittiö iskenyt...

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Neljä on ja kaikilla sama isä. Ja muille miehille (ei tosin tällekään enempää ) ei lapsia tule. Ikinä
Sä oot sit päätyny aikoinas kohdun poistoon
No ei, mutta sterilisaatio tuplavarmistuksilla on tehty. En pidä lisääntymistä enää kovinkaan todennäkösenä
SE ei kuitenkaan ole se varmuus

Yhteistyössä