Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Tyttö melken 5v katseli pitkään mustalaisrouvien perään ja ihmetteli suureen ääneen että "OMPAS NOILLA PRINSESSOILLA ISOT PYLLYT!!!
Olisin toivonut porautuvani maan läpi..
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Tyttö melken 5v katseli pitkään mustalaisrouvien perään ja ihmetteli suureen ääneen että "OMPAS NOILLA PRINSESSOILLA ISOT PYLLYT!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Musta itsestäMeidän äippä just selitti kun mä olin pienenä tarhatädeille sepustanut, että äiti ja isi on eronnu
(vaikka ei siis oikeesti oo vielä tänä pävänäkään)
Pokkana olin selitellyt että kun en nää isiä enää ja että se asuu jossain pitkällä![]()
Hoito tädit siinä sitten tarhapäivän jälkeen huolestuneena kyselemään meidän äiiltä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Musta itsestäMeidän äippä just selitti kun mä olin pienenä tarhatädeille sepustanut, että äiti ja isi on eronnu
(vaikka ei siis oikeesti oo vielä tänä pävänäkään)
Pokkana olin selitellyt että kun en nää isiä enää ja että se asuu jossain pitkällä![]()
Hoito tädit siinä sitten tarhapäivän jälkeen huolestuneena kyselemään meidän äiiltä...![]()
mä olen kans nolannu meidän äidin ihan kunnolla.. olin päiväkodissa ja olin sit kertonu tarhatädeille että meidän äitillä on tänään syntymäpäivä. tädit oli sit kyselly että paljonko äiti täyttää ja minä olin tokaissu että 65voikee ikä oli 24v... tädit onniteli äiti kun tuli hakee mua ja kehuivat että oot hyvänä pysyny ikääs nähden..
äiti oli hiukan äimikällä lyöty kunnes täti kerto että tyttäres kertoi että täytät 65v...
niin siis joo meidän poika näki tummaihoisen sedä ja katteli sitten sitä ja minua varmaan muutaman kerran se silmäile meitä vuoro tellen kunnes sitten tokas kuuluvaan ääneen ja sormi osottaen sit setää että " KAK-KA" ite valahdin ihan punaseks ja selittelin siinä sitten pojalle että ei setä ole kakkanen... vähänkö hävetti setä ei onneks ymmärtäny suomea kun rupes puhuu englantia meille...