Onko lapset sinun TYÖ?

• Viestiketjun aloittaja huh-huijaaa
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
:D
No sitä mä vaan että eihän se sitten ole työhön verrattavissa jos kerran mieluummin olet kotona. Sinullahan se on ihan suoraan verrannollista kun kerran hoidat lapsia myös työksesi. Se että omien lasten hoito kotona käy työstä on ihan eri asia kuin se että sanoo että työ omien lasten hoitanminen kotona. Saivartelua joo, mutta itseppähän siihen lähdit.
Minulla on siis palkkatyö ja lapsen ja kodin hoitaminen rankan työpäivän jälkeen käy sekin työstä aina välillä. Silti minulla on yksi työ ja ihana lapsi jonka hoitaminen ei ole minun työtäni vaan velvollisuuteni ja etuoikeuteni.

"vieras"
[QUOTE="mamma";26289499]:D
No sitä mä vaan että eihän se sitten ole työhön verrattavissa jos kerran mieluummin olet kotona. Sinullahan se on ihan suoraan verrannollista kun kerran hoidat lapsia myös työksesi. Se että omien lasten hoito kotona käy työstä on ihan eri asia kuin se että sanoo että työ omien lasten hoitanminen kotona. Saivartelua joo, mutta itseppähän siihen lähdit.
Minulla on siis palkkatyö ja lapsen ja kodin hoitaminen rankan työpäivän jälkeen käy sekin työstä aina välillä. Silti minulla on yksi työ ja ihana lapsi jonka hoitaminen ei ole minun työtäni vaan velvollisuuteni ja etuoikeuteni.[/QUOTE]

Itse lähdin? En mä näe kuin sinun saivartelusi.

Miksi ei voisi olla työhön verrattavissa, jos hoidan MIELUUMMIN omia lapsia jos mahdollista, kuin muiden lapsia? tarkoittaako tämä sitä että mieluisa työ ei voi olla työtä ollenkaan? :D eikä omien lasten hoito suinkaan ole mulle ainaista auvoa ja mieluista.

Mutta anna kuule olla, ei tarvitse jatkaa tätä saivartelua.

"mamma"
[QUOTE="vieras";26289542]Itse lähdin? En mä näe kuin sinun saivartelusi.

Miksi ei voisi olla työhön verrattavissa, jos hoidan MIELUUMMIN omia lapsia jos mahdollista, kuin muiden lapsia? tarkoittaako tämä sitä että mieluisa työ ei voi olla työtä ollenkaan? :D eikä omien lasten hoito suinkaan ole mulle ainaista auvoa ja mieluista.

Mutta anna kuule olla, ei tarvitse jatkaa tätä saivartelua.[/QUOTE]

:D :D :D

päikyntäti
Ei päiväkodin lapsimäärää voi verrata kotiäidin hommiin. Päikyssä yhdellä hoitajalla on vastuulla neljä alle 3-vuotiasta MUTTA ei hoitaja tee ruokaa, huolla päiväkodin hajonneita kamoja, pese pyykkiä, tiskaa tai siivoa päivän päätteeksi. Nämä lapset työllistävät myös keittiön, korjausmiehen ja siivoojan esimerkiksi. Kotiäiti hoitaa nämä kaikki plus ne lapset.

Yhteistyössä