.......
esikoinen oli pienenä huomattavasti kauniinmpi kuin tämä nuorempi nyt samanikäisenä. toki äidin mielestä molemmat yhtä ihania.
Ihania mukuloita, raitapaita varsinkin!Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:On meidän mielestä.
Kertokaa te
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sukuvika&image_id=69910292
Mun on vaikea sanoa pieneistä lapsista kun vähän isompana vasta kun vauvapyöreys häviää ja tulee vielä enemmän "itsensä näköiseks" niin uskallan vasta sanoa mutta toi isompi poika hurmaa tytöt varmasti isompanaAlkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:On meidän mielestä.
Kertokaa te
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sukuvika&image_id=69910292
kyllä mun mielestä vauvat on kauniita mutta niinhän sitä sanotaan et kauneus on katsojan silmissä.......Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Harvemmin olen nähnyt kaunista lasta, en edes söpöä. Joku poikkeus toki on.
Musta vauvat varsinkin on järjestään rumia ruttunaamoja. Sitten kun ne kasvaa niin alkavat näyttää jo ihmiseltä. Mutta kaikistahan se oma lapsi on kaunein ja niin pitääkin olla
Meillä sama homma: Suomessa lasten turkkilaiset piirteet (pitkät tummat ripset, suuret silmät, terveen värinen iho, selkeät piirteet) saa positiivista huomiota, ja Turkissa taas lasten vaaleutta, pituutta ja nöpöneniä ihaillaan. Esikoista ihailtiin hieman liikaakin kun oltiin Istanbulissa: ihmiset juoksi perässä huutaen että herranjumala, miten kaunis lapsi , lentokentällä parfyymikaupan myyjät ryntäsi perään kun käveltiin siitä ohi (oltiin tytön kanssa lastenhoitohuoneeseen menossa) ja jättivät liikkeen tyhjilleen , vessassa vaipanvaihtoa seurasi kymmenkunta uteliasta naamaa kaunista vauvaa (1v3kk) kehuen B) . Tuli sellainen olo että menkää nyt vähän kauemmas, että saan tämän kakkapyllyn pestyä....No, onneksi tyttö on rohkeaa sorttia eikä säikkynyt liian liki tunkevia turskia vaan nautti täysillä huomion keskipisteenä olemisesta =)Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:suomessa tytòn italialaisia piirteità kehutaan kauniiksi, tààllà italiassa niità suomalaisia piirteità.
Voi miten suloinen tyttö! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voihan ne olla, äitiinsä ne ei oo ainakaan tulleet
profiilissa olis nuorimmainen