Onko lapsesi kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja Ruma-Betty
  • Ensimmäinen viesti
äiti x
Mun poika on kaunis, joskus näyttää jopa vähän tytöltä naamasta. On myös isokokoinen ikäisekseen, mutta silti siro. On väritykseltäänkin ihan erilainen kuin me. :)
 
kehuttukkin on
suoraan sanon että meidän tyttö oli jo laitoksella ihmisen näköinen, isot silmät ja ihan oikeasti kaunis vauva. kuulostaa tosi itserakkaalle mutta tosi on, ensimäisenä päivänä en tuntenut vielä mitään äidinrakkautta vauvaa kohtaan koska en saanut pitää vauvaa vuorokauteen sylissä enkä nähdä tätä, mutta heti kun näin tämän niin totesin että ompas muuten nätti tyttö vieläkään ilman rakkautta. ja siitä se rakkaus lähti sit kasvamaan :heart: Olen nähnyt paljonkin vauvoja muutamn päivän ikäisenä, mutta niin kaunista vauvaa laitoksella en ole vielä nähnyt kuin meidän tyttö. onhan ne tosi lutusia ja söpöjä, niinkuin vauvat on mutta....
 
On meidän mielestä.
Kertokaa te
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sukuvika&image_id=69910292

On heitä kehuttu, mutta eiköhän kaikkia lapsia kauniiksi kaupoissa kehuta kunhan vähän hymyä näyttävät vanhoille mummoille
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
On meidän mielestä.
Kertokaa te
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sukuvika&image_id=69910292
Mun on vaikea sanoa pieneistä lapsista kun vähän isompana vasta kun vauvapyöreys häviää ja tulee vielä enemmän "itsensä näköiseks" niin uskallan vasta sanoa mutta toi isompi poika hurmaa tytöt varmasti isompana :)
 
Harvemmin olen nähnyt kaunista lasta, en edes söpöä. Joku poikkeus toki on.
Musta vauvat varsinkin on järjestään rumia ruttunaamoja. Sitten kun ne kasvaa niin alkavat näyttää jo ihmiseltä. Mutta kaikistahan se oma lapsi on kaunein ja niin pitääkin olla :D
 
Tavallisia söpöjä lapsia. =)

Muisatan, kun poika oli pieni, ihmetelleeni usein miten meillä voi olla noin kaunis ja söpö lapsi. Nyt kun ólen noita vauvakuvia katsonut, niin huomaan et on tainut olla häikäsevät silmälasit äidin silmillä. Sellainen kalju naurava kaljupää, söpö ja ihana, mutta ei nyt NIIIIN ihmeellinen kuin muistelin. :D
 
vippi
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
Harvemmin olen nähnyt kaunista lasta, en edes söpöä. Joku poikkeus toki on.
Musta vauvat varsinkin on järjestään rumia ruttunaamoja. Sitten kun ne kasvaa niin alkavat näyttää jo ihmiseltä. Mutta kaikistahan se oma lapsi on kaunein ja niin pitääkin olla :D
kyllä mun mielestä vauvat on kauniita :eek: mutta niinhän sitä sanotaan et kauneus on katsojan silmissä.......
 
Jos tiedät, minkä näköisiä on Nalle Puh sekä kääpiöiden Vilkas (se nuorin, parraton isokorvainen), niin tunnistat meidän pojat täydellä varmuudella heidät nähdessäsi. Minun mielestäni tietenkin maailman komeimmat nuorukaiset! B) Tyttö on kuin Peppi Pitkätossu leveine suineen, pisamoineen kaikkineen, vaaleilla hiuksilla.

Niin että kyllä ne on muut avut kuin ulkonäkö, joilla meidän lapset elämässä eteenpäin taaplaa! :D
 
;)
Täytyy kyllä vielä todeta, että yleensä en objektiivisesti muiden lasten "kauneutta" huomaa ja harva muiden lapsi on mielestäni kaunis. Ihan tavallisen näköisinä siis pidän melkein kaikkia lapsia, kyllä pitää olla todella söpöläinen lapsi, että kauniiksi sanon. Ennemminkin huomaan jos jonkun lapsi ei mielestäni ole ollenkaan kaunis. Ja tosiaan riippuu minkä ikäisestä lapsesta on kyse. Vauvanpyöreys kasvoilla ei vielä kerro miltä tämä lapsi kasvaessaan tulee näyttämään. Kaikkia vauvoja (yleensä) pidetään söpöinä, mutta lapsen kasvaessahan totuus paljastuu...
 
tyttöä on kehuttu kauniiksia ja silleen että huokaillen on sanottu että kun voi olla tosissaan kaunis tyttö.missiä siit ollaan jo leipomas :/ ja kyllä se onkin kaunis..ja poikaa myös komeeksi pojaksi, mutta tyttöä enemmän päivitelty että kun voikaan ola nuin kaunis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
suomessa tytòn italialaisia piirteità kehutaan kauniiksi, tààllà italiassa niità suomalaisia piirteità.
Meillä sama homma: Suomessa lasten turkkilaiset piirteet (pitkät tummat ripset, suuret silmät, terveen värinen iho, selkeät piirteet) saa positiivista huomiota, ja Turkissa taas lasten vaaleutta, pituutta ja nöpöneniä ihaillaan. Esikoista ihailtiin hieman liikaakin kun oltiin Istanbulissa: ihmiset juoksi perässä huutaen että herranjumala, miten kaunis lapsi :eek: , lentokentällä parfyymikaupan myyjät ryntäsi perään kun käveltiin siitä ohi (oltiin tytön kanssa lastenhoitohuoneeseen menossa) ja jättivät liikkeen tyhjilleen :D, vessassa vaipanvaihtoa seurasi kymmenkunta uteliasta naamaa kaunista vauvaa (1v3kk) kehuen B) . Tuli sellainen olo että menkää nyt vähän kauemmas, että saan tämän kakkapyllyn pestyä....No, onneksi tyttö on rohkeaa sorttia eikä säikkynyt liian liki tunkevia turskia vaan nautti täysillä huomion keskipisteenä olemisesta =)
Kai nuo ovat ihan onnistuneita yhdistelmiä suomalaisuudesta ja turkkilaisuudesta =). Sulautuvat kuitenkin massaan kummassakin maassa, eivät näytä ulkomaalaisilta siellä eikä täällä.
 

Yhteistyössä