Meitä taitaa olla sit kaks realistia, ihan tavallisen näköisiä suloisia lapsia omat on, niin ku suurin osa lapsista nyt yleensäkin on. Toki voin sanoa, että olen nähnyt myös aika rumia lapsia, mutta ei se lasta pahenna, jokainen on saanut ne geenit ku on saanut.Alkuperäinen kirjoittaja Elisla:on toki kehuttu kaupassa, niinku varmasti kaikkien ja iteki tulee hymyiltyä vauvoille kaupoissa ja sanottua suloisiksi. Totta kai oma lapsi on suloinen, siinähän näkee omia ja puolison piirteitä. Meillä on tytöillä mun mielestä nätit silmät, siniset ja pitkät, kaartuvat ripset.
Mutta en minä niinkään väittäs että nuo ovat kauniimpia kuin muiden omat, en usko että ovat mitenkään erityisen näköisiä muiden silmisää.
Oonkohan vähä turhan realisti?
No ei ihme, jos kehutaan kauniiksi. Sillä kauniitahan nuo ovat. Ihanat silmät.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mun lapset on mun mielestä kauniita (tietty!), ja kyllä heitä kehutaan kauniiksi joka kaupunkireissullakin. Jopa kyllästymiseen saakka joskus.
ihanan isot silmät =)Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
ihana hymyAlkuperäinen kirjoittaja auts:on komea poika meistä ainaski, ja kehuttukin on.. oikea hymy vesseli..
http://www.aijaa.com/v.php?i=1674976.jpg