Onko lapsesi kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja Ruma-Betty
  • Ensimmäinen viesti
Ruma-Betty
Siis muidenkin mielestä kuin omastasi. Kehutaanko heitä usein, jos sillä nyt kauneutta voitaisiin mitata.

Sanotaan, että kaikki lapset ovat kauniita omalla tavallaan, mutta harvoin olen tavannut oikeasti aidosti hengityksen pysäyttävän kauniita lapsia. Omat tyttäreni ovat varmasti söpöjä, mutta ei niitä voi kyllä kaunottariksi sanoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Onhan tuota kehuttu, kaupassa ja laivareissuilla mm. (profiilista voi katsoa muodostaakseen oman mielipiteen).
siis luulen, että ap tarkoitti just tätä, et joo jokaisen mielest se oma on ihana mut muitten mielest ei aina niin henkeäsalpaavan upea kuitenkaan. ihan niinkuin sun muksus riikka on mun mielestä ihan tavallinen talliainen, ei mitenkään erikoisen söpö tms. mutta ei sen oman lapsen tarvikaan olla muitten mielestä ylikaunis, musta ois huolestuttavamaa, jos omat vanhemmat sanois omista lapsistaan, et ei tää mun laps nyt niin ihanan kaunis ole.
 
tipsukka
ovat kauniita poikia sanon itse +muutkinnsanoneet.yhdellä ihanat ruskeet silmöt ja toisella uppet silmät ja pitkät tummatripset,kaunein on 2v poitsu jolla maailman upeillam silmöt! ovat kyl pojiksi kauniita..
 

Juu, kyllähän neitiä kauniiklsi kehutaan. Hänellä melkein samanikäinen serkku ja serkkua aina kehutaan reippaaksi ja taitavaksi, mutta ei koskaan kauniiksi ja sitten miedän rinsessa on aina niin nätti tyttö. Ja koska meidän neiti on blondi ja serkku brunette, niin voidaan kai ajatella että jo pienestä pitäen se vaan menee niin, että blondit ei ihan niin teräviä ehkä ole, mutta ulkonäöllä pärjää aina... ;) :whistle: (vaikka on meidän tyttö totta kai TODELLA älykäskin ja serkkunsakin on oikein soma tyttö!! :heart: )
 
Christina
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
on komea poika meistä ainaski, ja kehuttukin on.. oikea hymy vesseli..

http://www.aijaa.com/v.php?i=1674976.jpg
No tämä veijari on kyllä oikeastikkin ihana! :D

Tottakai mielestäni omat tyttäreni ovat kauneimpia ja ihanimpia, ovat muutkin tietysti kehuneet, liekkö kohteliaisuuttaan vai miten, en tiedä mutta hyvä mielihän siitä tulee kummiskin ;)
 
HAH
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
ovat kauniita poikia sanon itse +muutkinnsanoneet.yhdellä ihanat ruskeet silmöt ja toisella uppet silmät ja pitkät tummatripset,kaunein on 2v poitsu jolla maailman upeillam silmöt! ovat kyl pojiksi kauniita..
kauniita poikia... KOMEITA!
 
katsojan silmissä?
Mä olen myös joskus miettinyt tätä. Koska jos rehellinen olen, niin mun mielestä aika moni lapsi on kaikkea muuta kuin söpö tai kaunis. Siis suoraan sanottuna ruma. Mutta varmasti ovat nämäkin lapset vanhempiensa mielestä kauniita. Ja nyt sitten tähän loppuun on todettava, että oma muksu on todella kaunis ja kuvauksellinen hymysuu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kehutaan joka kauppareissulla
Niin munkin pienempää (tyttö ) . Oikein suututtaa kun kaikki mummot aina nyhvää kimpussa ja ylistää miten toinen on niiiiiin söpö. Mulle tulee paha mieli mun esikoisen puolesta, ei sitä kukaan sillei kehu. Jos ei voi mummelit olla tasapuolisia ni olis hiljaa kokonaan. Mun esikoinenkin on ihan kaunis lapsi, poika siis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
ovat kauniita poikia sanon itse +muutkinnsanoneet.yhdellä ihanat ruskeet silmöt ja toisella uppet silmät ja pitkät tummatripset,kaunein on 2v poitsu jolla maailman upeillam silmöt! ovat kyl pojiksi kauniita..
kauniita poikia... KOMEITA!
Kauniit pojat/miehet ja komeat pojat/miehet on mun mielestä ihan eri asioita :)
 

Yhteistyössä