Onko lapsellesi sattunut trampoliinilla joku onnettomuus?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kolmikon äitee
meillä on tramppis ollut noi n, 5 vuotta, ei o sattunut koskaan mitään ja turvaverkkoa ei ole. Rajoitusta hyppijoiden määrään vain jos ollut muita kun omia ja naapurin (joiden vanhemmilta täyslupa) meidän jengi on kuitenkin rauhallista eikä tee mitään älyttömiä voltteja tms.
 
äiskä
Meillä on tramppis nyt ollu 9v ilman verkkoa koko ajan ja kertaakaan omille ei ole sattunut mitään:),
kerran naapurin tytöltä murtunut käsi kun ekaa kertaa hyppi ja piti "leuhkia" ja tehdä samat temput kun meidän tenavat jotka monta vuotta niitä harjoitelleet;)
 
vieras
Siis mistä ne onnettomuus luvut revitään, kun luulis, että tälläisellä perhekeskeisellä palstalla tulis enemmän noita onnettomuuksia esiin. Ja mitä tulee siihen verkkoon, on aivan sama vaikka siellä trampilla ois pompittu ilman suojaa monta vuotta. Se vahinko voi sattua silti, vaikka vuosien "kokemuksen" jälkeen. Kyllähän esim. mopoillessa sitä kypärää pidetään päässä, koska jokainen tietää että onnettomuuden sattuessa siitä todellakin on apua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vielä lisäystä sen verran, että jos teillä ei ole suojaverkkoa, niin miksi ette ole sitä ostaneet?
Se ei mielestämme estä tapaturmia niin hyvin, että se kannattaisi hankkia. Ja jos katsoit tuon videonpätkän esikoisestamme, niin suojaverkosta saattaisi olla jopa enempi haittaa kuin hyötyä. Sääntöjä meillä trampoliinin kanssa kyllä on.

Eikä tuo meidän trampoliini ole vielä näyttänyt jäävän pieneksi ;)
 
Suojaverkko on ja rajoituksena ehdoton, että vain 1 kerrallaan hypitään trampalla.
Tänään napsahti trampoliini kielto tytölle. Kuukauteen ei hypi pompun pomppua, kun ei kielloista huolimatta noudattanut yks hyppijä kerrallaan- sääntöä. 3 päälle vedettiin menemään ja mulla kilahti.
Ei ole sattunut tapaturmia, mutta näillä rajoituksilla ja turvaverkolla pyrin ne minimoimaan.
Mä olen trampoliinia vastaan, mutta tyttö sen sai, kun lupasi noudattaa sääntöjä.... :/
Seuraavan kerran, kun on lupa mennä hyppimään... ja jos sääntöä ei noudateta, koko paska puretaan varastoon ja kattellaan seuraavana keväänä, josko olis säännöt hallussa.
 
vieras
Trampoliini on ollut nyt neljättä kesää, turvaverkolla. Pomppijoita 1-4 kerrallaan, jos temppuillaan (voltit sun muut vain yksi)
Hyvin on sääntöjä noudatettu ja mitään ei ole sattunut, paitsi jos se lasketaan että poika loukkasi jalkansa kun juoksi päin trampan tikkaita
 
janeminttu
meillä trampoliini 3. kesää ja yksi lievä vamma kun molskahti alas tullessa ohi penkin. meillä turvaverkko ekaa kesää, pakko hommata kun tuo 2v meinas tulla yli reunojen (minä hyppään.. )
 
meillä on trampoliini neljättä kesää tossa pihalla ja kavereiden tramppiksilla pompittu ennen sitä ja nytkin kun käyvät ja mitään ei ole sattunut. ja tiedän vain yhden tapauksen, että lapselta oli ranne murtunut ja päähän tullut patti, mutta hyppijöitä oli ollut joku 6-8 yhtä aikaa
 

Yhteistyössä