Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chairsofter:no kyllä mun lapsi käy softaamassa ja sillä on kyllä varusteet ja kaikki. Se on ollut sen kaverilla eikä siä ole koskaan sattunut mitää kun varusteet on ollut eikä tule varmaan sattumaankaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kakaroita:kiinnostaa tippaakaan enää 18v leikkii noilla. tottakai aikuisten on opetettava lapsille että varusteet pitää olla, eli kunnon paksut tai löysät vaattee, maski tai suojalasit ja hanskatkin on hyvä olla, niin silloin se on täysin turvallista. mietin vaan että voi juku ku olis itelläki kakrana ollu tollasii pyssyi. omat mukulat on 9 ja 10 ja hyvin on menny.
Alkuperäinen kirjoittaja v:12 vuotiaalla on.on myös asianmukaiset suojavarusteet.kavereiden kanssa ovat tuossa metsikössä "sotaa".muualla ei pyssyn kanssa kulje eikä muuhun tarkoitukseen sitä käytä.
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Alkuperäinen kirjoittaja kakaroita:kiinnostaa tippaakaan enää 18v leikkii noilla. tottakai aikuisten on opetettava lapsille että varusteet pitää olla, eli kunnon paksut tai löysät vaattee, maski tai suojalasit ja hanskatkin on hyvä olla, niin silloin se on täysin turvallista. mietin vaan että voi juku ku olis itelläki kakrana ollu tollasii pyssyi. omat mukulat on 9 ja 10 ja hyvin on menny.
Meillä on rajapyykkinä yläaste-ikä.
Ja varusteet tietty mutta silti.
En antais meidän kolmosille aseita (täyttävät 11v.) vielä.
Mut kukin tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Boyd:Mun mielestä lapselle voi ostaa kuula aseen jos tietää etää lapsi käyttää kyseisiä suojavarusteita ja osaa käyttää asetta oikein.
Suosittelisin että ottaisit selvää vähän näistä airsoftaseita koskevista asioista, ensinnäkin jos olet kävelemässä airsoft pelialueella olet tiedostanut riskin ja olet omalla vastuullasi. Toiseksi airsoftia ei saa pelata kerrostalon pihassa tai muualla joissa kuulat voisivat vahingossa vahingoittaa ohikulkijoita.Alkuperäinen kirjoittaja eiiih!:Asianmukaset suojavarusteet?! Ootteko tosissanne? Mitä väliä sillä on onko lapsellanne asian mukaset suojavarusteet jos jotain toista lasta sillä ampuu? Vai onko kaikill apihan lapsilla velvollisuus kulkea asianmukasissa suojavarusteissa 24h7 kun poikien ON saatava noi hiton pyssyt?
Oottakaa vaan jos kuulen jonku lapsen vahingoittuneen tuollasella turhakkeella! Kasvatan siinä vaiheessa toisten lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja Huolestunut äiti;13129111:Poika oli kahden kaverinsa kanssa leikkimässä kuulapyssyillä ja kaveri osoitti poikaa päähän. Hups, kuula lähtikin siitä ja osui meidän poikaa silmään. Arvatkaa vaan, kuinka paljon säikähdettiin! Tässä tapauksessa näkö säilyi, mutta on silmä on ollut tosi kipeä, koska siinä on haava. Korostan vielä, että omilla lapsillani ei ole eikä tule kuulapyssyjä.
Nämä aseet pitää minun mielestäni kieltää, koska kysessä ei ole mitkään lelut vaan hirveää vahinkoa aiheuttavat pyssyt. Sekään ei riitä, että ammuskelijoilla itsellään on maskit, koska yleensä ulkopuolisiin osuu.
Miettikää nyt hyvät vanhemmat kahteen kertaan ennen kuin hankitte lapsille kuulapyssyjä. Panokselliset aseet voivat aina aiheuttaa elinikäisiä vammoja!
Luultavasti siksi, että pienten lasten äideillä ei ole halua eikä tarvetta ottaa selvää siitä, millainen harrastus softaus on. Myönnän itsekin 6 vuotta sitten olleeni vähän äimistynyt koko touhusta, mutta koska laji poikaa kiinnosti, niin pakkohan mun oli vanhempana ottaa selvää, mistä softauksessa on kysymys. Ja täyty myöntää, etten olisi ikinä uskonut, miten tuosta huolimattomasta huithapelista tuli aseidensa ja tarvikkeidensa kanssa lähes perfektionisti. Missä poika aiemmin viis veisasi, jääkö joku tavara lattialle lojumaan, kallit aseensa hän aina huolsi oma-aloitteisesti ja tunnollisesti. Levottomalle ikiliikkujalle myös se hiljaa ojanpohjalla makaaminen teki erittäin hyvää. Oppi kärsivällisyyttä, joka siihen asti oli ollut vähän hukassa. Ryhmätyöskentelytaidot ja ongelmanratkaisukykky paranivat ihan merkittävästi softauksen myötä. Kartat, kompassit ja suunnistaminen... nekin tulivat tutuiksi softauksen myötä. Ja myös erätaidot, kun alkoi ikänsä puolesta päästä mukaan isompiin skenaarioihin.Miks jotku vitun akat tääl on nii hirveen hysteerisiä! ''EI KUN SE ON 18 NIIN SITÄ EI OSTETA KUNNES ON SEN 18 TÄYTTÄNYT!!11''
Ja uskoisin et monien niitten hysteeristen lapset on vasta pieniä, joilla ei oo viel tietookaa mistää softaamisista. Helppoha se on sanoo että ''minun lapsi ei tule käymään kotibileissä '', ''minun lapsi ei saa seurustella teini-iässä'' tai että ''minun lapselle ei osteta mitään k-18 kamaa KOSKAAN''.
Mut mites sitteku ne lapset oikeesti vanhenee ja kypsyy, kyllä on sit eri ääni kellos![]()