Onko kukaan toiminut Avon-myyjänä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
eräs
Olin ja oli ongelmia kun alkuun sitä hommaa ei ihan osannut niin tosi huonosti sai sieltä ketään kiinni että ois voinu kysyä. sitten siinä oltiin puun ja kuoren välissä kun asiakkaan painoi niskaan ja itse en osannut antaa heille vastausta. vaikka sinne jätti kuin monta soittopyyntöä niin yhteenkään eivät vastanneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Avonin sivuilta sitten kannattaa alkaa niin pääset oman alueen piiriin. Tänne älä anna kenellekään tietojasi
www.avon.fi
Toisaalta se oma alue on venyvä käsite.

Koska jokatapauksessa se oman alueen ihminen voi asua 500km päässä jokatapauksessa... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Avonin sivuilta sitten kannattaa alkaa niin pääset oman alueen piiriin. Tänne älä anna kenellekään tietojasi
www.avon.fi
Toisaalta se oma alue on venyvä käsite.

Koska jokatapauksessa se oman alueen ihminen voi asua 500km päässä jokatapauksessa... :xmas:
No todella harvoin näin on kuitenkaan, jossain pohjoisemmassa saatta olla.
Ap:lle on parempi se että pääsee omaan alueeseensa kyllä sun luulis tietävän miksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Avonin sivuilta sitten kannattaa alkaa niin pääset oman alueen piiriin. Tänne älä anna kenellekään tietojasi
www.avon.fi
Toisaalta se oma alue on venyvä käsite.

Koska jokatapauksessa se oman alueen ihminen voi asua 500km päässä jokatapauksessa... :xmas:
No todella harvoin näin on kuitenkaan, jossain pohjoisemmassa saatta olla.
Ap:lle on parempi se että pääsee omaan alueeseensa kyllä sun luulis tietävän miksi.
Mä tiedän tottamooses, mutta se ei TAKAA siltikään sitä, että kyseinen tiimari yms olis samssa kaupungissa tai ees läänissä... Sitä ei voi mitenkään estää, ellei meitin oma järjestelmä muutu.
:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakin kiinnostaa. :) Eikö siis ole mitään sellaista "pakkoa" tai velvollisuutta, että kuussa pitää olla niin ja niin paljon myyntiä?
Ihan totta hei jos tuo Ford Prefect ei asu sua lähellä niin älä anna tietojas hänelle!
Voi hyvä ihme sentään :LOL:

Sano Avonillekin, ettei sitte anna mulle enää nimivinkkejä parinsadan km päästä :xmas:

Joo ja missäköhän kohdassa ketjua mä olisin ketään rekrytoimassa... :whistle:
 
Hendu
Kuinka nopeasti tulee yhteydenotto sen jälkeen kun on laittanut "hakemuksen" netissä?
Olen myös hoitovapaalla ja lisätienestit kiinnostaisivat...

Ja miten homma lähtee sitten pyörimään?
Mistä saa esitteet ym?
Ja mihin tavarat tulee sitten kun on ne tilannu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hendu:
Kuinka nopeasti tulee yhteydenotto sen jälkeen kun on laittanut "hakemuksen" netissä?
Olen myös hoitovapaalla ja lisätienestit kiinnostaisivat...

Ja miten homma lähtee sitten pyörimään?
Mistä saa esitteet ym?
Ja mihin tavarat tulee sitten kun on ne tilannu?
No kyllä sen jonkin aikaa kestää, että nimivihjeet jaetaan ja laitetaan eteenpäin + sitten sen tiimarin yms yhteydenotto.

Vipiltä/tiimarilta saa usein esitteen tutustumista varten ja loppu on aika kiinni vipistä/tiimarista yms, mitä antaa jne.

Esitteitä saa sitten tilata ite, kun on asiakasnumerot. Tuotteitahan voi tilata ihan itelleenkin vain.

Tavarat tulee vähintään postii, tai kotiin jos haluaa. =)
 
Hendu
No sitä mä lähinnä just ajattelin, et jos tilauksia tulee paljon, niin että mistä asti sitä joutuu tavaroita raijaamaan.

Mut tosi kiva jos ihan kotiin asti tulisivat. =)

Niin ja se tuli vielä mieleen, et miten noi raha-asiat sit hoidellaan.
Eli asiakkaat vissiin maksaa mulle, mut mites ja minkälaisella aikataululla ne rahat sit toimitetaan Avonille? Ja mites se oma osuus siitä myynnistä?
 

Yhteistyössä