onko kukaan teistä ollut koskaan GOOM risteilyllä?

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
pitää siis ottaa parit fisut tai tequilat itsekkin ennenkuin alkaa työvuoro :whistle: koska siel saa nukkua?
ei siellä nukuta :D
:eek: ei helvetti... MITEN HITTO MÄ SELVIÄN HENGISSÄ 3 PÄIVÄÄ???
miten te sen teitte??
ei me oltu siellä kun 1yö...sinne ois voinu jäädä vielä 2 mut ei tosiaan jaksettu..sen verran hulvatonta
 
vieras
kerta riitti mulle. tietty jos itse tykkää örveltämisestä, on goom juuri oikea paikka. mä lähdin kaveriporukassa josta ei loppuiltana näkyny ketään paitsi silloinen poikaystäväni (nykyinen aviomies). Muut oli sammuneina jossain tai tekemässä jotain jonkun kanssa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerta riitti mulle. tietty jos itse tykkää örveltämisestä, on goom juuri oikea paikka. mä lähdin kaveriporukassa josta ei loppuiltana näkyny ketään paitsi silloinen poikaystäväni (nykyinen aviomies). Muut oli sammuneina jossain tai tekemässä jotain jonkun kanssa ;)
siellähän ei edes puhelimet kuulu? :eek:
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerta riitti mulle. tietty jos itse tykkää örveltämisestä, on goom juuri oikea paikka. mä lähdin kaveriporukassa josta ei loppuiltana näkyny ketään paitsi silloinen poikaystäväni (nykyinen aviomies). Muut oli sammuneina jossain tai tekemässä jotain jonkun kanssa ;)
siellähän ei edes puhelimet kuulu? :eek:
Niin..apua ei ole saatavilla ;) :/
 
vieras
jos on sammunut, niin ei puhelimesta ole paljon apua... ja jos tekee "jotain jonkun kanssa jossain" (eli sänkypuuhissa) ei kyllä puhelimeen vastaaminen ole ensimmäisenä mielessä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on sammunut, niin ei puhelimesta ole paljon apua... ja jos tekee "jotain jonkun kanssa jossain" (eli sänkypuuhissa) ei kyllä puhelimeen vastaaminen ole ensimmäisenä mielessä...
jatkan vielä, että minä tyhmä en tajunnut, että tarkoitus oli olla muistamatta tekosiaan ja kehuskella sitten örvellyksistään yliopistolla eikä pitää hauskaa kavereiden kanssa. Jos sellaisesta pitää, niin siitä vaan... Ei ole mun juttu

Toki on siellä erilaistakin porukkaa (tosin en niihin törmännyt)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on sammunut, niin ei puhelimesta ole paljon apua... ja jos tekee "jotain jonkun kanssa jossain" (eli sänkypuuhissa) ei kyllä puhelimeen vastaaminen ole ensimmäisenä mielessä...
en mä meinaa sammua! ja tuskin siel teen kenenkään kans yhtään mitään ku en harrasta sellasia yhdenillanhoitoja joita en tunne entuudestaan...
 
vieras
me oltiin aika kakaroita silloin, ikää varmaan just ja just 20. Se varmaan kertoo jo jotain. Mutta mä ainakin opin, että hauskempaa on kavereiden kanssa jossain muualla.

KUITENKIN tiedän paljon ihmisiä, joilla on siellä ollut todella kivaa ja aina pitää päästä uudestaan. Joten kyllä hauskanpito on mahdollista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Kerran fuksina. 1 yö. Oli kyllä äärettömän hauskaa, mutta enää en haluaisi mennä :D
miten sieltä pääsee niinku kesken kaiken pois? :whistle:
Uimalla :whistle: Tai meet hyttiin ja ovi kiinni, korvatulpat korviin ja pää tyynyyn
:D
eiku oikeesti! *oikeesti hysteerinen* ku jotku sanoo olleensa vain yhden yön!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
miten sieltä pääsee niinku kesken kaiken pois? :whistle:
Uimalla :whistle: Tai meet hyttiin ja ovi kiinni, korvatulpat korviin ja pää tyynyyn
:D
eiku oikeesti! *oikeesti hysteerinen* ku jotku sanoo olleensa vain yhden yön!?[/quote]
"Valittavana on joko 22 tunnin GOOM tai 46 tunnin superGOOM" lukee tuolla http://www.goom.net/07_risteily.htm
 

Yhteistyössä