onko kukaan teistä ollut koskaan GOOM risteilyllä?


Hillitöntä sekoilua mahdollisimman hassunhauskoissa vaatteissa tai mielummin ilman vaatteita, armotonta dokausta niin laivan käytävillä kuin baareissakin ja kai siellä jotain bändejäkin esiintyy. Siis aika normiopiskelijameininkiä.
 
vieras
olen ollut kerran. Musta oli tylsää. Kännisten örväämistä johon kyllästyin vaikka itsekin olin humalassa. Ja jokapaikassa haisi oksennus.
Oli juhla kaukana. Bussimatkat edes takaisin oman porukan kanssa oli kyllä huippuja =)
 
TheUnforgiven
No siellä on porukkaa ihan kauheesti..siis aivan mielettömästi..se fiiliskin voi luoja..sellasta laivareissua ei oo ennen ollut..tosi vapaa meininki diskot oli aamuun asti auki ja baarit myös..meno oli sitä luokkaa..siellä oli munmielestä..jos nyt muistan :whistle: niin kilpailuja yms tapahtumaa..opiskelija risteilyhän se oli..mutta en mä mikään opiskelija ollut..menin parhaan ystäväni opiskeluporukassa sinne..
 
Gluteus maximus
joo. Olin ja voin sanoa, että parempiakin bileitä on ollut. Minusta kun se ei nyt ole kauhean hauskaa, että laivallinen väkeä on alasti ja paneskelee ympäri laivaa :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä niistä haluat lähinnä tietää?

Suurinosa hilluu opiskelijahaalareissa ja kännissä koko ajan. Tai ei välttämättä enemmistö, vaikka siltä tuntuisikin.
mihin kannattaa varautua ja käytännössä katsoen niinku ihan kaikki haluan tietää... *skuipaduipa*
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä niistä haluat lähinnä tietää?

Suurinosa hilluu opiskelijahaalareissa ja kännissä koko ajan. Tai ei välttämättä enemmistö, vaikka siltä tuntuisikin.
mihin kannattaa varautua ja käytännössä katsoen niinku ihan kaikki haluan tietää... *skuipaduipa*
oletko käynyt goomin sivuilla??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä se goom-risteily oikeen on? :eek:
sen verran tiedän et villit opiskelijapippalot jossa kaikki on alasti ja panee toisiaan joka paikassa :whistle:
no sehän kuullostaa sitten varsin hauskalta juu. ja lisäjännitystä tuo sitten lähikuukausiksi se,että muistiko sitä kumia käyttää joka tyypin kans siinä kännissä tuhertaessa,että saiko tuliaiseksi lapsen vai taudin,ihana risteily kyllä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä se goom-risteily oikeen on? :eek:
sen verran tiedän et villit opiskelijapippalot jossa kaikki on alasti ja panee toisiaan joka paikassa :whistle:
no sehän kuullostaa sitten varsin hauskalta juu. ja lisäjännitystä tuo sitten lähikuukausiksi se,että muistiko sitä kumia käyttää joka tyypin kans siinä kännissä tuhertaessa,että saiko tuliaiseksi lapsen vai taudin,ihana risteily kyllä :heart:
voiskohan ne taudit edes itse valita :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
oletko käynyt goomin sivuilla??
joo mut ei ne oikein auttanu... tai odotin jotain enempi faktaa. emt edes oikeesti mitä odotin ku en oo koskaan koko hommasta kuullutkaan ja nyt mut vissiin bukataan sinne mahdollisesti töihin :eek:
Jos sä sinne töihin joudut, niin otan osaa ;)

 

Yhteistyössä