Onko kukaan ruvennut nauramaan lehtimyyjälle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja repskops.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

repskops.

Vieras
Itselläni tässä viime viikolla soitti joku sitkeä tyyppi.. esitteli ekana yhtä lehteä ja sanoin että en tilaa. Rupes esittelee toista lehteä, sanoin että en tilaa. Sanoin siihen väliin myös, että säästetään molempien aikaa, että minä en tilaa mitään. Tämä myyjä sieltä vaan jatkaa, että ei tässä hänen aika mihinkään tuhlaudu kun hän tekee töitään ja jatkoi samaan putkeen seuraavan lehden esittelyä... Mulla ei enää pokka pitänyt vaan aloin nauraa ja sanoin myyjälle, että ei häneltä ainakaan sitkeyttä puutu. Mut siihen onneksi sit loppui se puhelukin.

Tota,mulle sattu niin että puhelimesta hajos jotenkin kuuloke,tai siis mä kuulin kyllä silleen mitä soittaja puhui että laitoin kaiuttimen päälle,mutta samalla siis kuuli kaikki muutkin.
No oli perjantai-ilta ja oltiin perheen kesken kaupassa. Kassajono oli pitkä kuin nälkävuosi ja eikös mun puhelin soinut,vastasin muistamatta että kaikki muutkin kuulis sen puhelun. Soittaja kuulosti tosi tympääntyneeltä ja tuli oikeesti mieleen sketsisarjojen "ylinäytelty" homo. Siis ääni oli samanlainen. Tää kauppas miesten kalsareita. Koko jono hihitteli kun tyyppi vaan jatkoi ja jatkoi,siinä vaiheessa ympärillä olijat vasta repesivätkin kun jo itsekin myyjän sitkeyteen tympäytyneenä kysyin että mihin ihmeeseen mä tarvisin miesten kalsareita. Mua hävetti ja nauratti yhtä aikaa...

Olen nauranut..

Huomasin, että toinen lukee suoraan paperista ja vielä hieman tankkas, ku luki väärin...

Repesin nauraan ja kysyin, että onko lapussa kirjoitusvirhe?

Sit aloin vetämään keskustelua, että:
-sää ilmeisesti myyt lehtiä?
-en mää lehtimyyjä ole, mää soitan kun olet voittanut ilmaisia lehtiä...
-Aijaa, No harmi, mää olisin voinut ostaa pitkänkin Aku Ankka tilauksen. Noh kauas sitä ilmaista Aku Ankkaa saa?
-No tähän tulee 2kk ilmaisia lehtiä päälle
-Juu, no ei siinä mitään, lykkää ne kaksi kuukautta vaan tulee. Onpa tosi hienoa, ettei tarvi maksaa kerrankin _YHTÄÄN_ mitään. Niin mikäs sun nimi nyt oli, kun on sitten hyvä tietää, ettei tule ilmaisjakelussa väärinkäsityksiä ja laskuja perään?
-no tuota öö, tuota tää kyllä edellyttää 6kk tilausta...
-No säpä sitten valhetelit eli olethan sää sitten lehtimyyjä. Taidat olla aika vähän ollut vasta työssäs?
-En mää sillain valehtele, ku tää arpa onni on osunut vain sulle...
-No jospa annan sulle muutaman vinkin. A) älä valehtele asiakkaalle B) Älä lue paperista C) Työtoverisi äänet kuuluu tänne puhelimeen varsin hyvin, joten kannattaa kertoa pomolles, että tekee jotain asian eteen. Kun sää tuosta kehityt niin kyllä sää ihan hyvää myyntiäkin voit saada aikaan.
-jooo
-No mutta oikein hyviä työnjatkoja! Toivottavasti keskustelu hieman kuitenkin piristi tyypillisiä puhelimen korvaan-soittoja.
-juu kiitos vaan.
-heippa
-heippa

Ilmeisesti ei ollut saanut mitään koulutusta, koska ensimmäisiä neuvoja on, että älä anna asiakkaan vetää kokonaan keskustelua, silloin ei tule myyntiä...

Mulle soitti lehtimyyjä Tampereelta.
-No hyvää iltaa Tampereelta,soitinko pahaan aikaan?
-Et soittanut
-Hyvä,kuule minkälainen sää on siellä Lohjalla?
-Sateinen,entäs siellä Tampereella
-Sataa sataa ropisee,mistäs muuten tiesit että Tampereelta soitan
-No sä sanoit sen heti ensimmäisenä
-Katos vaan...mitähän mun pitikään kaupata. Voi hitsi,hukkasin paperit,sopiiko jos mä soitan uudestaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Mä nauroin kerran kun lehtimyyjällä oli oikein kimakka ääni ja puhelu alkoi näin:

Iloista päivää, täällä iloinen Vappu, onkohan itse iloinen Laura puhelimessa...

Tuommonen saattais sapettaa jos ois takana oikee "maanantaipäivä" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Tota,mulle sattu niin että puhelimesta hajos jotenkin kuuloke,tai siis mä kuulin kyllä silleen mitä soittaja puhui että laitoin kaiuttimen päälle,mutta samalla siis kuuli kaikki muutkin.
No oli perjantai-ilta ja oltiin perheen kesken kaupassa. Kassajono oli pitkä kuin nälkävuosi ja eikös mun puhelin soinut,vastasin muistamatta että kaikki muutkin kuulis sen puhelun. Soittaja kuulosti tosi tympääntyneeltä ja tuli oikeesti mieleen sketsisarjojen "ylinäytelty" homo. Siis ääni oli samanlainen. Tää kauppas miesten kalsareita. Koko jono hihitteli kun tyyppi vaan jatkoi ja jatkoi,siinä vaiheessa ympärillä olijat vasta repesivätkin kun jo itsekin myyjän sitkeyteen tympäytyneenä kysyin että mihin ihmeeseen mä tarvisin miesten kalsareita. Mua hävetti ja nauratti yhtä aikaa...

:D :D :D :D :D :D :D *repskops*

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mulle soitti eilen lehtimyyjä joka iloisesti selitteli anopistaan jolla oli lempinimi anakonda :laugh:

Mun pitää ihan selvästi purkaa se suoramyyntikielto,saisin minäki sisältöä elämääni lehtikauppiaiden avulla:D

Mä olen ollut niin joulufiiliksissä että olen toivotellut ihmisille hyvää joulunodotusta...no, taisin vahingossa lopettaa yhden puhelun tässä pari päivää sitten sanoihin "hyvää joulua" :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Yritin vielä korjata mutta luuri siellä oli tullut jo korvaan niin kuin sivistyneillä ihmisillä silloin tällöin käy :saint: En siis todellakaan vittuillut, vaan se oli vahinko. Mulla ei oo tapana sanoa pahasti tai aukoa päätä jos en nyt kauppaa saisikaan.

Yhteistyössä