V
"vieras"
Vieras
????
Viime su 31.7 kp 8 aamuna raskasteltu ja ovis plussa näkyi testissä vasta ke 3.8 kp11 , plus näkyi myös 4.8 kp 12 ja noina kahtena pv tuntui kivut tosi hyvin ja vähäiset limat. Tänään kp 13 testi näytti negaa.
Oiskohan tuossa saumaa , miettii........
Viime su 31.7 kp 8 aamuna raskasteltu ja ovis plussa näkyi testissä vasta ke 3.8 kp11 , plus näkyi myös 4.8 kp 12 ja noina kahtena pv tuntui kivut tosi hyvin ja vähäiset limat. Tänään kp 13 testi näytti negaa.
Oiskohan tuossa saumaa , miettii........