Onko kukaan raskautunut ( tai luuleen niin ) että yhdynnän ja oviksen väli on ollut 3-5päivää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
????
Viime su 31.7 kp 8 aamuna raskasteltu ja ovis plussa näkyi testissä vasta ke 3.8 kp11 , plus näkyi myös 4.8 kp 12 ja noina kahtena pv tuntui kivut tosi hyvin ja vähäiset limat. Tänään kp 13 testi näytti negaa.


Oiskohan tuossa saumaa , miettii........ :)
 
Eka lapsen kohdalla "törmäsin" mieheeni viikkoa ennen ovista (tämä todettiin sit alkuraskauden ultrassa). Kakkosen kohdalla 3 päivää ennen. Lääkäri on vaan todennu et miehen siittiöt tuntuu olevan pitkäikäistä lajia
 

Yhteistyössä