Onko kukaan palstailijoista käynyt nenäleikkauksessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En muista tarkkaa hintaa mutta kallis oli. Kela korvasi osan, koska nenäni oli vaurioitunut onnetomuuden seurauksena.. Ei siis ollut mitään haittaa muuten mutta esteettisesti kyllä.. Ei jäänyt arpia ehkä joku jos oikein tarkkaan katsoo.. Ja joo OLI kipeä!
 

Yhteistyössä