Onko kukaan ostanut osamaksulla CDON.comista?

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Mietin vain että tuleeko paketti minulle postiin vai tuodaanko se suoraan kotiin? Tuote on postimaksuvapaa... Ja kyseessä PS3.

Ja jos joku miettii miksi en odota että mulla on sen verran rahaa että voin maksaa heti kokonaan, niin ei, ei ole. Helpompi siis maksaa muutama kymppi kuussa kerrallaan pois :)

Postiin tulee, ellet oo jotain kotiinkanto mahdollisuutta sieltä valinnut..Ja olen ostanut osamaksulla..Klarnan kanssa kannattaa sit pitää silmät auki etteivät laskuttele mitä sattuu..

En kyllä huomannut mitään kotiinkantovaihtoehtoa...No, postista sitten :) Mua vähän alkoikin vähä arveluttaa tuo klarna, mutta toivottavasti kaikki menee niinkuin pitääkin...

Pidät vaan huolen et merkkaat maksut aina ylös johonkin jne. et sun oma kirjanpito pysyy kunnossa..Meiltä yrittivät periä rahaa tuotteesta joka oli palautettu, eli ainakaan informaatio cdon.comin ja klarnan välillä ei toimi..

Niin ja kannattaa maksaa ihan reilu kuukausierä aina. Tulee muuten ihan törkeän kalliiksi, kun tulee aina ne laskutuslisät päälle.
Itse en niin tarkkaan noita lueskellut ja maksoin aina minimisumman. Sitten rupesin ihmettelemään, kun se summa ei tuntunut vähenevän ollenkaan.. :xmas:

Yhteistyössä