Onko kukaan ollut töissä äitiysrahakaudella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuusipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuppaan samaan ketjuun. Mitenkäs se on, jos aloittaa sivutoimiset keikkaluonteiset työt vanhempainrahakauden lopussa siten, että eka tili maksetaan hoitovapaa-ajalla, vaikuttaako se vanhempainrahaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vierastelija:
Tuppaan samaan ketjuun. Mitenkäs se on, jos aloittaa sivutoimiset keikkaluonteiset työt vanhempainrahakauden lopussa siten, että eka tili maksetaan hoitovapaa-ajalla, vaikuttaako se vanhempainrahaan?

Tietääkö kukaan?

mä kävin tekemässä vuoroja kun olin äippälomalla, piti vain ilmoittaa kelaan päivät jolloin on töissä ollut niin niiltä päiviltä ei sitten saanut niitä kelan rahoja, ja tottakait vaikuttaa näin ollen siis jos tekee vanhempainrahakaudella töitä vaikka ihan loppupuolella, vaikka se palkka maksettaisiin vasta sen loputtua

Minä kyselin tuosta vanhempainvapaakauden lopulla työskentelemisestä. Mulla tosin on sellainen tilanne, että alkaisin tehdä osa-aikaisesti netissä tapahtuvaa työtä, jolloin periaatteessa voisin tehdä kaiken vaikka sunnuntaisin. Sehän ei vaikuta vanhempainrahan määrään. En missään nimessä ala tehdä tätä duunia, jos se heittää osan päivistä minimiin, koska en tule tienaamaan sillä tarpeeksi, että se kattaisi edes sitä menetystä.

Yhteistyössä