M
minä olen
Vieras
tai onko enkeli pelastanut sinut jostain tapahtuneesta. Kertokaa kokemuksianne. Jos enkelin kosketus tuntuu sinussa, oletko erityisen herkkä tai uskonnollinen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aa:itse näin enkelin kahteenkin kertaan, kuopuksen syntymän jälkeen meinasin kuolla, ja jouduin kiireelliseen leikkaukseen ja verensiirtoihin, näin naisihmisen jonka kasvot hymyilivät ja säteilivät, ja pään päällä oli sädekehän tapainen kirkas ilmestys. Hahmo sanoi lämpimällä äänellä minulle, ettei ole mitään hätää, ja hymyili, tämän jälkeen kehoni täytti lämpö ja huoli että kuolisin oli pois. Vielä herättyäni nukutuksesta näin saman ilmestyksen, ikäänkuin lipuvan ohitseni ja hymyilevän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä olen;19458215:tai onko enkeli pelastanut sinut jostain tapahtuneesta. Kertokaa kokemuksianne. Jos enkelin kosketus tuntuu sinussa, oletko erityisen herkkä tai uskonnollinen?
itse näin enkelin kahteenkin kertaan, kuopuksen syntymän jälkeen meinasin kuolla, ja jouduin kiireelliseen leikkaukseen ja verensiirtoihin, näin naisihmisen jonka kasvot hymyilivät ja säteilivät, ja pään päällä oli sädekehän tapainen kirkas ilmestys. Hahmo sanoi lämpimällä äänellä minulle, ettei ole mitään hätää, ja hymyili, tämän jälkeen kehoni täytti lämpö ja huoli että kuolisin oli pois. Vielä herättyäni nukutuksesta näin saman ilmestyksen, ikäänkuin lipuvan ohitseni ja hymyilevän![]()
itse näin enkelin kahteenkin kertaan, kuopuksen syntymän jälkeen meinasin kuolla, ja jouduin kiireelliseen leikkaukseen ja verensiirtoihin, näin naisihmisen jonka kasvot hymyilivät ja säteilivät, ja pään päällä oli sädekehän tapainen kirkas ilmestys. Hahmo sanoi lämpimällä äänellä minulle, ettei ole mitään hätää, ja hymyili, tämän jälkeen kehoni täytti lämpö ja huoli että kuolisin oli pois. Vielä herättyäni nukutuksesta näin saman ilmestyksen, ikäänkuin lipuvan ohitseni ja hymyilevän![]()
Olin vuosia sitten hirveen onneton,lähes epätoivoinen ja olin kriisissä, kerran illalla nukkumaan mennessä, tai olin ollut vuoteessa niin, tunsin kosketuksen hartiallani, katsoin ympärille mutta en nähnyt ketään ja olin yksin kotona, se kosketus tuntoi ihanan lämpöiseltä ja turvallisen tuntuiselta , joka säteili ala selkään asti. Seuraavanana päivänäkin tunsin sen kosketuksen vaikutuksen hartiasta selkään asti, joka sitten pikkuhiljaa häipyi.
Toi ei ole totta. Enkeleitä on olemassa. Ei ne oo mitään hallusinaatioita. Vittu sulla on ongelma. Näin itsekkin viimeyönä enkelin. Kuolleen veljeni. Katsoi ja hymyili ja ojensi käden johon en pystynyt tarttumaan.Jos näkee enkeleitä, on syönyt hallusinogeeneja, sairastaa skitsofreniaa tai muuta vastaavia ongelmia.
tää sun enkeli on ihan maalista lihaa. Hoitaja vieressäsi on puhunut ja rohkaissut sinua. Se valo on lamppu joka on hoitajan pään takana ja heijastaa. Hoitaja kävi sinua katsomassa leikkauksen jälkeen ja lääkkeet tekee tepposen tuosta lipumisesta.
Kaikkea sitä ihmiset uskoo ja tulkitsee![]()