Onko kukaan nähnyt enkeleitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen usein tuntenut oman suojelusenkelini läsnäolon, niin hyvissä kuin vaikeissakin tilanteissa. Olen kristitty new age -hörhö eli uskon kristinuskon opettamaan persoonalliseen Jumalaan mutta myös kundaliiniin ja asioihin, joita voi kutsua new ageksi.

itse näin enkelin kahteenkin kertaan, kuopuksen syntymän jälkeen meinasin kuolla, ja jouduin kiireelliseen leikkaukseen ja verensiirtoihin, näin naisihmisen jonka kasvot hymyilivät ja säteilivät, ja pään päällä oli sädekehän tapainen kirkas ilmestys. Hahmo sanoi lämpimällä äänellä minulle, ettei ole mitään hätää, ja hymyili, tämän jälkeen kehoni täytti lämpö ja huoli että kuolisin oli pois. Vielä herättyäni nukutuksesta näin saman ilmestyksen, ikäänkuin lipuvan ohitseni ja hymyilevän :)

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
itse näin enkelin kahteenkin kertaan, kuopuksen syntymän jälkeen meinasin kuolla, ja jouduin kiireelliseen leikkaukseen ja verensiirtoihin, näin naisihmisen jonka kasvot hymyilivät ja säteilivät, ja pään päällä oli sädekehän tapainen kirkas ilmestys. Hahmo sanoi lämpimällä äänellä minulle, ettei ole mitään hätää, ja hymyili, tämän jälkeen kehoni täytti lämpö ja huoli että kuolisin oli pois. Vielä herättyäni nukutuksesta näin saman ilmestyksen, ikäänkuin lipuvan ohitseni ja hymyilevän :)

ai kuin ihana, oikean enkelin kosketus.

Olen nähnyt kahdesti. Ensimmäisellä kerralla olin kovin kipeä. Toinen kerta viimeviikonloppuna kun satutin itseni. Lapseni on kertonut nyös kahdesta näköhavavainnosta.

Mun poika on nähnyt, silloin oli 7 vuotias. Mentiin mun äidin haudalle hautajaisten jälkeen ja poikani sanoi että äiti näetkö tuossa hautakiven päällä on enkeli ja se katsoo sinua niin lempeillä silmillä.

Niin, en tiedä mihin uskoa, välillä uskon nähneeni enkelin, toisinaan ajattelen nähneeni hengen. Ja sitten on päiviä jolloin mietin oliko koko tilanne pelkkää hallua.
Sama pätee siihen kuulinko joskus enkelten laulavan vai en.
Paljon on mulle sattunut ns yliluonnollista, mutta en ole varma onko ne todellisia tapahtumia vaiko villin mielikuvitukseni tuotetta.

Vuosia sitten ex-mieheni oli jättänyt yllättäen minut ja elin hyvin rankkaa aikaa. Ex löysi uuden naisen. Olin aivan rikki. Erosta noin vuoden päästä aloin tapailla yhtä miestä. Kun olin tämän uuden miehen luona käymässä , näin huoneessa enkelin yöllä. Tämän uuden miehen kanssa meni pian sukset ristiin. Sain selville, että en olekaan ainoa nainen hänellä. Jälkeenpäin ajateltuna, enkeli ilmestyi minulle antamaan vahvistusta. Tuli antamaan voimaa, että jaksan.Olen jälkeenpäin miettinyt näitä elämänvaiheita ja minusta tuntuu, että omat voimat eivät olisikaan kestäneet. Minua suoraan sanottuna kannettiin nämä ajat.

Olin vuosia sitten hirveen onneton,lähes epätoivoinen ja olin kriisissä, kerran illalla nukkumaan mennessä, tai olin ollut vuoteessa niin, tunsin kosketuksen hartiallani, katsoin ympärille mutta en nähnyt ketään ja olin yksin kotona, se kosketus tuntoi ihanan lämpöiseltä ja turvallisen tuntuiselta , joka säteili ala selkään asti. Seuraavanana päivänäkin tunsin sen kosketuksen vaikutuksen hartiasta selkään asti, joka sitten pikkuhiljaa häipyi.

Tää tapahtui ihan vähän aikaa sitten. Mulla oli ollut jo jonkun aikaa syysmasennusta ja muutenki ongelmia ylä-asteen kanssa. Olen uskossa ja yleensä rukoilen joka ilta, mutta tolloin oli tosi vaikeeta rukoilla. Olin vaan itkeny Jumalan eessä. Sinä iltana taas itkin ja pyysin Jumalalta apua rukouksessa. Tämän jälkeen olin käymässä nukkumaan ja suljin silmät ni joku häikäisi mua mun silmä kulmassa. Avasin silmät enkä nähnyt mitään. Suljin silmät uudeestaan ja taas häikäisi. Vieläkään en nähnyt mitään. Taas suljin silmät, vaikka edelleen häikäisi, eikä mitenkään vähän. Myöhemmin se katosi. Uskon että se oli enkeli. Jumala lähetti sen tuomaan turvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä olen;19458215:
tai onko enkeli pelastanut sinut jostain tapahtuneesta. Kertokaa kokemuksianne. Jos enkelin kosketus tuntuu sinussa, oletko erityisen herkkä tai uskonnollinen?

En ole lainkaan uskonnollinen.

Tästä huolimatta epäilen että enkeli keikkui koko lapsuusajan olkapäällä koska olen suht järjissäni, olen sinut itseni kanssa ja vaikka omakehu haisee, niin olen todella hyvä äiti!

Kirjoitus ei vielä tosin suju:D

Viimeksi muokattu:

Enkelit ovat miehiä jos uskot raamatun enkeleihin.

tervejärkinen ja en ole nähnyt ainuttakaan enkeliä. Joitan tauluja olen nähnyt missä on siivekkäitä olentoja joita jotkut enkeleiksi kutsuu. Jos näitä tarkoitetaan niin olen nähnyt usienkin ja ihan hereillä ollessani :D

tää sun enkeli on ihan maalista lihaa. Hoitaja vieressäsi on puhunut ja rohkaissut sinua. Se valo on lamppu joka on hoitajan pään takana ja heijastaa. Hoitaja kävi sinua katsomassa leikkauksen jälkeen ja lääkkeet tekee tepposen tuosta lipumisesta.

Kaikkea sitä ihmiset uskoo ja tulkitsee :D

En. Ainoa 'yliluonnollinen' näkemäni olento on ollut joulutonttu lapsena. Se oli todellinen harha-aistimus päivänvalossa. Aivot tekevät välillä temppujaan, ei niihin kannata luottaa liiaksi.

Olin vuosia sitten hirveen onneton,lähes epätoivoinen ja olin kriisissä, kerran illalla nukkumaan mennessä, tai olin ollut vuoteessa niin, tunsin kosketuksen hartiallani, katsoin ympärille mutta en nähnyt ketään ja olin yksin kotona, se kosketus tuntoi ihanan lämpöiseltä ja turvallisen tuntuiselta , joka säteili ala selkään asti. Seuraavanana päivänäkin tunsin sen kosketuksen vaikutuksen hartiasta selkään asti, joka sitten pikkuhiljaa häipyi.

Läheiseni kuoleman jälkeen minulla oli vastaava kokemus. Olin varma, että tulen jälleen valvomaan yön koska kärsin unettomuudesta. SYdän hakkasi ja olin äärettömän ahdistunut. Makasin vatsallani ja yhtäkkiä tunsin painon harteillani ja sanat "voi että". Yritin kääntyä katsomaan mikä siinä oli ja nukahdin samantien ja heräsin vasta aamulla.

Paljon on "opittavaa"... Raamatun mukaan enkelit ovat 'miehiä' :D Oivoi :DDD
On miehiä/naisenkeleitä : ) Minäkin olen aina halunnut nähdä enkelin pienestä pitäen, joskus tuntenut "läsnä olon" :)

tää sun enkeli on ihan maalista lihaa. Hoitaja vieressäsi on puhunut ja rohkaissut sinua. Se valo on lamppu joka on hoitajan pään takana ja heijastaa. Hoitaja kävi sinua katsomassa leikkauksen jälkeen ja lääkkeet tekee tepposen tuosta lipumisesta.

Kaikkea sitä ihmiset uskoo ja tulkitsee :D

Et voi todistaa asiaa joten pidä se turpasi kiinni. Ja miksi olen näin kireä koska nää on vakavii ja ihania juttuja. Ihminen kyllä tietää mikä on totta ja mikä ei. Te jotka näitte enkeleitä, olkaa onnellisia että teillä on sellainen kyky. Pääsette varmasti taivaaseen kun uskotte

Jos sekoittaa unet todellisuuteen, niin silloin on ongelmia. Juttelu psykiatrille voi auttaa.
Enkeleistä: kukaan ei ole nähnyt enkeleitä, koska niitä ei ole olemassa.