Onko kukaan nähnyt enkeleitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kyllä dvd-laitteen luukku aukesi / meni kiinni omia aikojaan. Silloin aattelin, et naapurissa varmaan on uusi värkki:cautious:

No, ei se enää sitä tee, mut vähän kummastutti, täytyy myöntää. Mihinkään en koskenut, kapulakin oli ollut hyllyssä kauan.
Ei kaikkia tarvikaan tietää:ROFLMAO:

Näin enkelin ollessani kolme. Se seisoi sänkyni vieressä, hymyili ja aamulla 39 asteen kuume oli laskenut ja ikkuna oli auki, vaikkei siihen käypää avainta (ikivanha ikkuna) ole ikinä löydetty

Näin enkelin ollessani kolme. Se seisoi sänkyni vieressä, hymyili ja aamulla 39 asteen kuume oli laskenut ja ikkuna oli auki, vaikkei siihen käypää avainta (ikivanha ikkuna) ole ikinä löydetty

Uskon kyllä enkeleihin mutta en siihen, että lähiomainen kummittelee talossa... Se on aina jokin muu olento.

Mutta yks kysymys. Miks ihmeessä enkelin tarvis kulkee ikkunan kautta? :D

Raamatun mukaan enkelit ovat taivaallista sotaväkeä = jumalan armeija, jossa arkkienkeleillä on jonkinlainen upseeriasema. Eivät siis kuolleita ihmisiä, pieniä siivekkäitä vauvoja tai muutenkaan herttaisia olentoja. Eli jos uskot raamattuun, tämän kaltaiset enkelikuvaukset ovat oikeampia:

ange-de-guerre543px.jpg

angel-of-the-lord.jpg

Tässä pohdintaa enkelien olemuksesta:

Olen nähnyt enkelin. Meinasin kännipäiten ottaa asperiini niin joku löi se pois kädestäni.. Kukaan ei ollut vierelläni. Paitsi kait enkeli. Aamulla löysin pillerin roskis kaapista kun sitä mietin et mihin meni. Yksin olisin kait sit siihen koullut kun humalassa sen olisin niellyt? Kai? eihän kännissä saa ottaa aspiriiniä?

Minulla viimevuonna kuoli monta läheistä ihmistä joten surin heitä paljon ja aloin tuntea vihaa ihmisiä kohtaan. Eräänä iltana tunsin kuinka jokin kertoi olevansa enkeli ja että hän auttaisi minua. Tunnen enkelin silloin kun hän koskee oikeaa olkapäätäni ja ylitseni huokuu lämpö ja rakkaus. Nykyään en osaa edes kuvitella vihaavani ketään.

Mikäli alkaisin nähdä enkeleitä, menisin MRI:n. En usko yliluonnolliseen. Emme vain ymmärrä kaikkea.

Esimerkiksi kuolevan ihmisen "sielun poistuminen ruumiista" on asia, jonka olen kokenut (samalla tavoin kuin Sid Watkins Sennan kuolemassa). Tunnetta on hieman hankala selittää, mutta se on sellainen hetkellistä ahdistusta aiheuttava, "paniikki", jonka jälkeen tulee rauhallinen olo. Kuoleva sen sijaan huokaisee ja rentoutuu (usein keho kuolee n. vuorokauden sisällä tästä tapahtumasta).
Mitä siinä MRI:ssä näkis?