Onko kukaan muu innostunut isoista tyynyistä, lattioille käyttöön sohvan sijasta tmv.?

Oon yrittänyt katsella mistä saisi suuria tyynyjä edullisimmin, mutta tuntuu että löydän vaan kalliita vaihtoehtoja.. Haluaisin ihan siis vaikka sen kokoisia joiden päällä voisi löhötä. Sohva lähti ja uutta en haluaisi juuri nyt...

Käytössä on tällä hetkellä kolme säkkituolia ja joo, ne toimii ihan hyvin.. Mutkun mä silti haluaisin tyynyjä, joihin voisi sitten vaihtaa aina päällysiä mielen mukaan ym.
 
"Vieras"
Ostin Askosta just koiran pediksi tarkoitettuja isoja tyynyjä lastenhuoneeseen. Olivat tarpeeksi isoja ja päällisen sai irti pesua varten. Olohuoneeseen sohvan tilalle en kyllä mitään lattiatyynyjä laittaisi...
 
"vieras"
Ei. Nukutaan käytännön syystä tällä hetkellä lattialla patjojen päällä ja voi sitä pölyn määrää, kun kaikki laskeutuu sinne, vaikka siivoaakin. Lakanat pitää vesihanan alla huuhdella, ettei jää nöyhtää niihin. Mieti sohvanalusvillakoiria ja kuvittele sitten ne niihin tyynyihin. Nykyisin jo tiedetään, että pöly on epäterveellistäkin, kun vaikka esim. palonestoaineet jäävät siihen kiinni. Sohva ja siihen päällinen, niin ei mene hermot.
 
"jeps"
En haluaisi kyläillä paikassa jossa ei voi istua ilman selkäkipua. Ja minulla ei ole selkävaivoja.
Mutta kivalta varmasti näyttäisi. Joskus näin kuvan sellaisista lattiatyynyistä jotka näyttivät aivan oikeilta kiviltä, ne oli hienoja. Mutta varmaan kalliita.
 
[QUOTE="Vieras";28380352]Ostin Askosta just koiran pediksi tarkoitettuja isoja tyynyjä lastenhuoneeseen. Olivat tarpeeksi isoja ja päällisen sai irti pesua varten. Olohuoneeseen sohvan tilalle en kyllä mitään lattiatyynyjä laittaisi...[/QUOTE]

Jes, täytyy siis kattoa jos sieltä löytyis :)
 
Meillä ideana on pienen asunnon tilaratkaisut, sohva oli kyllä helppo pitää puhtaana ym. mutta haluaisin nimenomaan tyynyjä jotka voi pinota johonkin nurkkaan kun niitä ei käytetä. Kyllähän noi säkkituolitkin saa kasattua mut.. No suoraan sanoen en tykkää siitä rapinasta mikä niistä kuuluu..
 
Ja mulla siis vielä ideana se että olis sellaset päällykset mitkä vois vaan ottaa ja heittää pesukoneeseen... Mieluiten kuitenkin jotain aika tiivistä matskua että jos lapset kerkeäis räimimään niihin jotain niin ei tarttis koko tyynyä sitten pestä..

Sellanen olis kanssa aika hyvä missä olis ison päällisen alla useampi pienempi (mutta kuitenkin isoja) tyyny, että ne tyynytkin sais kuitenkin suht mutkattomasti tarpeen tulle sitten pestyä..
 
"vieras"
En ole kiinnostunut. Lapset pyörittelisivät niitä pitkin lattioita ja voin kuvitella missä kunnossa ne pian olisivat. Meillä käy myös paljon vieraita ja iäkkäämpääkin väkeä, joita olisi aika ikävä istuttaa lattitasolla.
 
[QUOTE="vieras";28380470]En ole kiinnostunut. Lapset pyörittelisivät niitä pitkin lattioita ja voin kuvitella missä kunnossa ne pian olisivat. Meillä käy myös paljon vieraita ja iäkkäämpääkin väkeä, joita olisi aika ikävä istuttaa lattitasolla.[/QUOTE]

No meillä käy aika vähän vieraita, ja meillä on tuoleja sitä varten jos ihminen haluaa istua "kunnolla".

Oikeanlainen päällyt tyynyihin niin ne saa pidettyä hyvin putsina.. Nahka olis ehkä paras...
 

Yhteistyössä