viaras
Mullakin on KTM-paperit. En todellakaan aio tehdä väikkäriä. Mutta toinen ylempi korkeakoulututkinto on gradua vaille valmis.Mulla on KTM-paperit ja tän korkeammin en viitsi itseäni kouluttaa.
Mullakin on KTM-paperit. En todellakaan aio tehdä väikkäriä. Mutta toinen ylempi korkeakoulututkinto on gradua vaille valmis.Mulla on KTM-paperit ja tän korkeammin en viitsi itseäni kouluttaa.
Niin... Mitä enemmän lukee ja tiedostaa, sen erikoisemmaksi kaikki käy. Muistaakseni mm. runoilija Arthur Rimbaud oli "liian tietoinen" ja sen seurauksena menetti pitkälle järkensä. Eli varoa toki kannattaaAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29810923:Tätä juuri tarkoitin tuolla aiemmin. Kun minä esitän jonkin selkeän johtopäätöksen, lähdetään jonnekin syövereihin, joissa asiat ovatkin monitahoisia. Sinun kanssasi mistään ei voi tehdä päätelmiä.
No, on vaan mukavaa pitää vähän salaisuuden verhoaAlkuperäinen kirjoittaja alempi kädellinen;29811029:Johtopäätökseni on: mies1 ei ole korkeakoulutettu, lueskellut varmaan paljon kaikenlaista. Mitä tohtimista siinä on, sanoa että onko vai ei ole?
Miten voit sanoa, että syy keskustelun heikentymiselle on ilmiselvästi tutkimuksen hajaantuminen maakuntiin, jos et ole itse sitä mieltä?en ja en
Mjoo, no ei välttämättä noinkaan. Mutta silti kovin mutkikasta keskustelua en täällä jaksa käydä, vaikka harva asia on yksinkertainen.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29811194:Tuo vain johtaa lopulta siihen, että mistään ei voi/ kannata keskustella, koska kaikki on lopulta niin monisyistä. Emmehän itse asiassa edes ole olemassa, hyvää ja pahaa ei ole jne. Minusta keskustelu kuihtuu siinä kohtaa, kun kaikki tuleekin oikeastaan yhdentekeväksi, kaikki vaikuttaa kaikkeen, mikään ei vaikuta mihinkään ja mistään ei voikaan tietää.
Ehkäpä ei, mutta tuskin tämä palsta on rajoittunut sisällöltään. Täällä olen nähnyt puhetta kaikesta paitsi miesten jutuista kuten autoista ja laitteista sekä kalastuksesta. Mutta varmaan näistäkin on ketjuja.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29811266:Ajattelehan olisiko esimerkiksi kasvatustieteellisessä tiedekunnassa kovin mielekästä tutkia ja keskustella äidin ja lapsen vuorovaikutussuhteesta, jos aina joku vääntäisi keskustelun siihen, voiko puhua äidistä ja lapsesta, vai pitäisikö ottaa huomioon, että se äiti ei ehkä olekaan sinut sen äiti-identiteetin kanssa ja pitäisi mieluummin puhua isä-identiteetistä, joka taas tekee kysymyksestä patriarkaaliskulttuurillissävytteisen.
En jaksa lähteä oikomaan tuota sisältöä, aika paljon olkiukkoja siinä kuitenkin on sulle tyypillisestiEt kovin monesta aiheesta pysty keskustelemaan kovin monimutkaisesti, jos yksinkertaisestikaan. Sulla on osapuilleen se yksi aihe mistä tykkäät vääntää. Ja aina viet keskustelua sinne omalle alueelle, oli aihe mikä hyvänsä.
Tuu pois sieltä mukavuusalueeltas ja keskustele jostain muustakin välillä.
Tosin kannattaa tutkia asioita hiukan etukäteen, ettei tule väitettyä ihan puutaheinää.