Niin siis nimimerkkejä tarkoitinNo minä olen sitten kun joku päivä valmistun :xmas:
Jos siis tarkoitit tällä kaksplussan nimimerkkejä etkä ihonväriä
Kyllä saisi olla aikamoinen tollo ap jos kyse olisi ihonväristä.Hahaa Mäkin luulin että kyse on ihonväristä!
Jäikö sulta se maisteri kesken muistelen että jo vuosia sitten opiskelit jotain maisteriohjelmaa?Data on maisteri.
Maisteri ei ole vielä mitään, luulitko tosiaankin, että kaikki on nyt ihan :O :O :O Siis wau että ihan maisteri.Hämmentävää. Mä en ole rekkautunut ja pyrin kirjoittelemaan niin, ettei kukaan tunnistaisi koska en todellakaan halua kenenkään tutun tietävän, että palstailen. Maisterin paperit siis on mullakin.
Olin kuvitellut, ettei tätä "hupia" harrasta kovinkaan moni enemmän kouluttautunut, mutta ehkäpä olen ollut väärässä.
Ai pelkkä maisteri ei olekaan tarpeeksi korkeasti koulutettu, vaan pitäis olla tohtori? No sithän mä oon ihan oikeessa seurassa, jos täällä maistereita suorastaan vilisee. Ilmeisesti vähimmäiskoulutus tänne nykyään?Maisteri ei ole vielä mitään, luulitko tosiaankin, että kaikki on nyt ihan :O :O :O Siis wau että ihan maisteri.
Oikeesti? Ootko siis täällä tekemässä jtn etnografista tirkistelyprojektia? :xmas:Hämmentävää. Mä en ole rekkautunut ja pyrin kirjoittelemaan niin, ettei kukaan tunnistaisi koska en todellakaan halua kenenkään tutun tietävän, että palstailen. Maisterin paperit siis on mullakin.
Olin kuvitellut, ettei tätä "hupia" harrasta kovinkaan moni enemmän kouluttautunut, mutta ehkäpä olen ollut väärässä.
Joo. Ehkä mä teen sen tohtorinväitöskirjani sitten niiden tutkimusten tuloksista. Varokaa vaan.Oikeesti? Ootko siis täällä tekemässä jtn etnografista tirkistelyprojektia? :xmas: