onko kukaan lapsi sanonut sinua kauniiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maarit

Vieras
oli kysessä sitten oma tai jonkun muun lapsi?
minua on sanottu todella kauniiksi ja sanoja oli veljen 8-vuotias tytär. :heart: nuo sanat tulivat täydestä sydämestä ja olin vähällä purskahtaa itkuun. :) kyllä se vain on niin että totuus kuullaan lasten suusta. :)

kerran kaupassa yksi tuntematon lapsi katsoi mua pitkään. Sit sanoi äidille, että katso kuinka kaunis nainen, just kuin joku prinsessa.. Olin ihan otettu kyllä =) .

Siskon lapset on sanonut, että olen nätti. Kysyin kerran, miksi: no kun sullon aina hienoja uusia koruja ja vaateita :laugh:

Omat lapset hokee sitä useasti päivässä ja mielestäni en todellakaan ole kaunis :laugh: Ja naapurin tyttö katseli meidän hääkuvaa ja sanoi että olen KUVASSA tosi nätti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Silloin Hymyilytti:
ei, mutta tiimarissa yksi n.4v tyttö sainoi"äiti, toi on ihan noita akan näköinen" =)

No minua ei ainakaan hymyilytä, kun joku lapsi huomauttaa, kuinka iso nenä on :(
Jos lapsetkin huomauttaa, niin mun on pakko olla toooosi ruma.
Mitähän sitten ihan aikuiset ajattelevat, osaavat pitää suurimmaksi osaksi suunsa kiinni. Paitsi kännissä.

Minä olenkin päättänyt mennä Rolffin pakeille heti, kun saan läjään 5000e!

Alkuperäinen kirjoittaja maarit:
oli kysessä sitten oma tai jonkun muun lapsi?
minua on sanottu todella kauniiksi ja sanoja oli veljen 8-vuotias tytär. :heart: nuo sanat tulivat täydestä sydämestä ja olin vähällä purskahtaa itkuun. :) kyllä se vain on niin että totuus kuullaan lasten suusta. :)

On, koulussa töissä ollessa eräs oppilas kutsui minua " kaunis-J...." .

No....mulle joku n.4-5vuotias poika sanoi kerran kenkäkaupassa juoksenneltuaan ensin kauppaa ympäri ja hakattuaan myyjää kengällä päähän(myyjä sovitti pojalle kenkää) että, näytät ihan elefantilta. totesin vain et no,lapsilta totuus kuullaan=)=) siis mua ei haitannu huvitti vain mutta mun kaveri oli ihan ressissä sen äitin käytöksestä. ei pannu lastaan pyytään anteeks tms sano vain et "noh, mites sie matti nyt nuin". tää on just tätä...."eihän meijän pikkuenkeliä tartte kieltää". kaveri meinas et varmasti oli lapsella jou adhd ku oikeesti oli ihan mahoton siel kaupassa. just niiden kenkien kans. repi niitä hyllyiltä alas ja muuta mukavaa eikä äiti kieltäny. mie olin kyl sitä mieltä enemmän et ei oo lapsessa vika vaan mamman korvien välissä....... et sellasta...

meidän 6v poika ihmetteli vilpittömästi helmikuun alussa että "mikset sä äiti osallistu missikisoihin? sitte sut koristeltais ku joulukuusi ku joulukuuset on niin nättejä".
Tosin kyllä lisäsi tuon ekan kysymyksen jälkeen että "eksä haluu juontaa?" "Äiti en mäkää haluis juontaa ku siinä jännittää niin paljon".