Onko kukaan lähdössä tänään radalle Helsingissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vauva tulee nyt kolme viikkoa joten uskallan jättää jo pidemmäksi aikaa kotiin.. kiva päästä pitkästä aikaa tuulettumaan :)

Mitä ihmettä? Äidin paikka on kotona vauvan kanssa eikä siihen mikään ratailu kuulu!

 
Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vauva tulee nyt kolme viikkoa joten uskallan jättää jo pidemmäksi aikaa kotiin.. kiva päästä pitkästä aikaa tuulettumaan :)

Mitä ihmettä? Äidin paikka on kotona vauvan kanssa eikä siihen mikään ratailu kuulu!

nää on just näitä IDIOOTTEJA... siis juntteja jotka luulee et oma elämä pitää täysin lopettaa kun lapsi syntyy.
 
Mieli tekis, mutta tolla ukolla on ollut sen verta rankka työviikko etten taida jättää häntä yksin muksujen kanssa... Taidankin lämmittää saunan ja nauttia yhden sidukan kun muksut nukkuu (enempää muhun ei uppoa muutenkaan). :D
 
Minä pidän myös kiinni lapsettomista kavereistani, se ei tosin aina ole sitä ryyppäystä vaan ihan vaikka leffa ilta, ja en puhu lapsistani lapsettomille jos eivät erikseen kysy. kotiäidit ei usein osaa kotona olleiden vuosien jälkeen edes vapalla ollessaan puhua kuin mitä pikki mico teki tänään.. toivottavasti oma pääni ei lahoa yhtä pahasti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä pidän myös kiinni lapsettomista kavereistani, se ei tosin aina ole sitä ryyppäystä vaan ihan vaikka leffa ilta, ja en puhu lapsistani lapsettomille jos eivät erikseen kysy. kotiäidit ei usein osaa kotona olleiden vuosien jälkeen edes vapalla ollessaan puhua kuin mitä pikki mico teki tänään.. toivottavasti oma pääni ei lahoa yhtä pahasti..

Huoh.. Täähän vastaskin mun kysymykseen. Tarvii tulla paasaamaan :xmas: Vaikka tiedänkin, että täällä päästään aina aiheesta puurokuppiin.. :saint:
 

Yhteistyössä