10&12-v pojat tappelee _koko_ajan_!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Korvatulpat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Korvatulpat

Vieras
Yhtään liiottelematta, oikeasti. Mä en jaksa enää kuunnella, kun kaiken hereillä oloajan ne haastaa toisilleen riitaa tai tappelee keskenään. Nyttenkin se alkoi samantien kun heräsivät. Onko muilla samanikäiset tuommoisia? Tekis mieli laittaa molemmat johonkin avaruusrakettiin ja ampua kuuta kiertävälle radalle.
 
No niinpä just kuule. Itseksenikö mä täällä tappelen ja sitä kautta näytän mallia noille, miten toisten kanssa eletään ja ollaan? Mä olen ollut yksin lasten kanssa viimeiset 10 vuotta, kun lasten isä kuoli odottaessani nuorimmaista.
 
No niinpä just kuule. Itseksenikö mä täällä tappelen ja sitä kautta näytän mallia noille, miten toisten kanssa eletään ja ollaan? Mä olen ollut yksin lasten kanssa viimeiset 10 vuotta, kun lasten isä kuoli odottaessani nuorimmaista.

Muistelen todella muinaisia aikoja kun olin itse alle viidentoista kaukana viime vuosituhannella, jolloin uskottiin että 2000 luvulla kehitys on ollu todella hurjaa autot lentä ym. Mutta nyt asiaan, toiminta muistini mukaan kuuluu ikäkauteen, mutta koeta jaksaa hillitä lapsia. Todella myöhäiset osanottoni. Huonoa esimerkkiä saa nykyään jokapaikasta, hyvää mallia on paljon vaikeampi löytää. Olin/olen itsekkin vain huonon esimerkkinä valitettavasti toisin kuin aloittajan kirjoitukseta voin huomata (rivienvälistä).
 
Meillä ihan sama meno! Pojat tosin 9- ja 11-vuotiaat. Koko ajan saa olla erotuomarina, ja molemmat jäähyllä. Sanoin jo niille, että ette mee toistenne lähelle edes, mutta ei auta. Hermot meinaa kyllä mennä! :mad: Meillä myös 14v. ja 4v. mutta vain nämä kaksi takkuaa keskenään...
 

Yhteistyössä