Miten musta tuntuu ettei nuo meijän pojat arvosta yhtään mitään...paska olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Minäkin oon tällä kotona yksin 7 ja 9-vuotiaiden poikien kanssa, kun mies on harrastamassa koko viikonlopun =) Toistaseks on mennyt ihan leppoisasti, vaikka vähän samaa "vikaa" on meidänkin pojissa, mitä ap kertoa. Tuntuu välillä, ettei mitään arkisia juttuja arvosteta ja kaikki normaali on niiden mielestä ihan pliisua. Välillä ne kyllä yllättääkin :D

Kohtalotoveri,ihanaa:)

=) Mies äsken soitteli ja sillä kuulosti olevan niin hauskaa, että taitaa näitä viikonloppuja tulla mulle enemmänkin. Huvitti, kun toisen äänestä ihan kuulu miten se on intopiukkana ja nauttii :D

Siis kuulostaa ihan mun mieheltä..hmmm..onkohan meillä sama ukko? :laugh: Älä vaan sano että sekin harrastaa noita moottoripyöräjuttuja?

Lisään vielä että hauska kattoa kun meillä mies ihan hermona ja jännitti näitä ekoja ajovkl:)

Mun mies on kalastamassa, nukkuvat laavussa ja soutavat hikihatussa koskia ylös alas =) Ja kieltämättä pientä jännitystä tai olla minunkin miehellä, kun viikon pakkas kamojaan ja virveleitään :D

Alkuperäinen kirjoittaja äippäx2:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäx2:
Mitäs pojat on isänsä harrastuksesta mieltä? Jos haluaisivat hänen matkaan ja sitä sulle kiukuttelevat, kun eivät pääse?

Kyllä ne tietää etteivät voi mukaan mennä,isompana sitten.Voi olla että mä saan niskaani niiden harmin kun iskä pois.

Mä uskon, että tästä kyse enemmänkin kuin siitä, ettei arvosteta mitään tai ketään.

Kyllähän se harrastus on myös lasten ajasta pois ja varmaan haluaisivat iskän kanssa viettää aikaa viikonloppuisin.

Voisitteko lähteä reissuun mukaan koko porukalla?

En mä lähde mihinkään mökkeihin miktkä on täynnä äijiä:)Enkä jaksa päiviä seistä siinä metelissä radan vieressäkään.Joskus käydään piipahtamassa jos ajavat lähistölläpäin..

Kesälomareissuun lähetään kesäkuun alussa,ollaan n.kolme viikkoa kaikki yhessä:)

Minäkin oon tällä kotona yksin 7 ja 9-vuotiaiden poikien kanssa, kun mies on harrastamassa koko viikonlopun =) Toistaseks on mennyt ihan leppoisasti, vaikka vähän samaa "vikaa" on meidänkin pojissa, mitä ap kertoa. Tuntuu välillä, ettei mitään arkisia juttuja arvosteta ja kaikki normaali on niiden mielestä ihan pliisua. Välillä ne kyllä yllättääkin :D

Kohtalotoveri,ihanaa:)

=) Mies äsken soitteli ja sillä kuulosti olevan niin hauskaa, että taitaa näitä viikonloppuja tulla mulle enemmänkin. Huvitti, kun toisen äänestä ihan kuulu miten se on intopiukkana ja nauttii :D

Siis kuulostaa ihan mun mieheltä..hmmm..onkohan meillä sama ukko? :laugh: Älä vaan sano että sekin harrastaa noita moottoripyöräjuttuja?

Lisään vielä että hauska kattoa kun meillä mies ihan hermona ja jännitti näitä ekoja ajovkl:)

Mun mies on kalastamassa, nukkuvat laavussa ja soutavat hikihatussa koskia ylös alas =)

:)

Noi taitaa olla niitä suosituimpia miesten harrastuksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
Nykyään on niin arkista ja tavallista ravintolat ja limulla käynnit, ettei lapset enää sen takia ole kiukuttelematta, jos kiukuttaa. Meillä ainakin, jos sanoo, että mennäänkin tänään syömään mäkkäriin, niin lapset sanoo, että voi plääh! :|
Jos veisitkin heidät välillä metsään "käpylehmiä etsimään", tekiskö se vaikutuksen ja laittais lapset hiljaisiksi ja tappelemattomiksi?
Vielä kiinnostaa, mikä se sun miehen harrastus on?

Ai on vai? Meillä 3,5 vuotias lapsi ja ollaan käyty 3 kertaa hampurilaisella... Mä toimisin samoin kuin sun lapset, jos siellä mäkkärissä pitää ihan yhtenään loikkia.
Meillä syödään mieluummin kotona, koska teen parempaa ruokaa kuin missään ravintolassa saa. Ja ruokavieraita ei tarvitse pahemmin vongata...

Muutaman perheen kanssa sellainen tapa, että käydään saunomassa ja syömässä toistemme luona silloin tällöin. Näitä retkiä on noin kerran kusssa ja lapsetkin tykkäävät, odottavat oikein vierailuja.

niin, ajattele asian mukavaa puolta, kohta ne pärjää jo itsekseen ja äiti voi hipsiä terasille parille kaljalle =) =)
Kyllä äiti varmaan vielä kesällä kelpaa uimarannalle kuljettajaksi (jos automatkan päässä ranta, siis...) ja lyöpäs vielä pojat ällikällä ja vie museoon tai taidemuseoon! :D

Juups,kyllä ne täällä menis keskenään vaikka yhen siiderin kävisin terassilla ottamassa,tästä ei lähimmälle terassille polje kun muutaman minuutin:)

Uimaranta on 100m päässä,että sinne ei taida kuskia tarvita :D

en kyllä päästäisi tuonikäisiä keskenään uimaan.

Nykyään on niin arkista ja tavallista ravintolat ja limulla käynnit, ettei lapset enää sen takia ole kiukuttelematta, jos kiukuttaa. Meillä ainakin, jos sanoo, että mennäänkin tänään syömään mäkkäriin, niin lapset sanoo, että voi plääh! :|
Jos veisitkin heidät välillä metsään "käpylehmiä etsimään", tekiskö se vaikutuksen ja laittais lapset hiljaisiksi ja tappelemattomiksi?

No eivät kaikki. Me käymme ehkä kerran vuodessa mäkkärillä tai hesellä. Kallista ja epäterveellistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No eivät kaikki. Me käymme ehkä kerran vuodessa mäkkärillä tai hesellä. Kallista ja epäterveellistä.

no mekin käymmme vain noin 1-2 kerta vuodessa. Enne kävime 5-6 kerta,mutta nyt ku mies ei niissä voi juuri mitään syödä, niin ei käydä juuri ollenkaan.
Sen sdän räähtäisi siitäravaja suolamäärästä

Huh näitä ohjeita aloittajalle.
RAvintolaa baaria ylimääräisten suiden ruokkimista jotain ihmeammuntaa.

Kyllä ei ole normaalista elämästä enää tietoa, eikä siitä, että joillakin perheillä riittää juuri ja juuri raha omaan asumiseen ja ruokaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Sitäkö tää on.Ne ei halua enään viettää mun kanssa aikaa :o ei voi olla,mä en suostu siihen :kieh:

Kun niiltä kysyy ne toivoo kyllä tällaisia juttuja.Tosin kaippa ne kaikkein mieluiten jäis kotiin pelaamaan pleikkarilla ja tietsikalla.
Mä en ole enää vuosiin saanut tuota kollia lähtemään mukaani muuksi kuin kantoavuksi :D Ala-asteella Linnanmäet yms oli ok, mutta muuten "mutsi saa olla sellanen taustahenkilö" :laugh:
Kyllä mun 11 v nauttii, kun saa minulta huomiota. Esim. pelkkä iltakävely äidin kanssa kaksin on tosi mileuinen juttu. Just tultiin nukketeatterista koko perhe, sielläkin oli 11 v mukana, ja tykkäsi, vaikkei varmaan kehtaakaan kenellekään kaverilleen tunnustaa olleensa nukketeatterissa. Vaikea ikä, kun pitäs olla samaan aikaa iso ja pieni. 11 v tykkää myös siitä, jos yhdessä pelataan jotain lautapeliä, tai jos yhdessä luetaan jotain.

Minä voisin myös ehdottaa teille, että käytte yhdessä vuokraamassa leffan ja katselette sitä karkkien ja sipsien kanssa kotona, se voisi pojista olla kivaa. Ja varmaan eväsretketkin ovat mieluisia.

Kannattaa kysyä myös niiltä pojilta, mutta tosiaan asioita voi myös ehdottaa.

Monesti lasten mielestä parhaita asioita, ovat vanhempien kanssa vietetyt hetket, ei niinkään esimerkiksi joku lintsi käynti.

Ja rupeaa ne lapset irtautumaankin, mutta toisaalta kaipaavat myös vanhempiaan.

Kyllä ei ole normaalista elämästä enää tietoa, eikä siitä, että joillakin perheillä riittää juuri ja juuri raha omaan asumiseen ja ruokaan.
No mä satun tuntemaan ap:n ihan irl, joten en ehdottele hänelle sellaista, mihin hänellä ei olisi mahdollisuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

No mä satun tuntemaan ap:n ihan irl, joten en ehdottele hänelle sellaista, mihin hänellä ei olisi mahdollisuuksia.

No sanon vain, että on ihme-elämäntyyli joillakin.

Yhteistyössä