Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minäkin oon tällä kotona yksin 7 ja 9-vuotiaiden poikien kanssa, kun mies on harrastamassa koko viikonlopun =) Toistaseks on mennyt ihan leppoisasti, vaikka vähän samaa "vikaa" on meidänkin pojissa, mitä ap kertoa. Tuntuu välillä, ettei mitään arkisia juttuja arvosteta ja kaikki normaali on niiden mielestä ihan pliisua. Välillä ne kyllä yllättääkin![]()
Kohtalotoveri,ihanaa![]()
=) Mies äsken soitteli ja sillä kuulosti olevan niin hauskaa, että taitaa näitä viikonloppuja tulla mulle enemmänkin. Huvitti, kun toisen äänestä ihan kuulu miten se on intopiukkana ja nauttii![]()
Siis kuulostaa ihan mun mieheltä..hmmm..onkohan meillä sama ukko?Älä vaan sano että sekin harrastaa noita moottoripyöräjuttuja?
Lisään vielä että hauska kattoa kun meillä mies ihan hermona ja jännitti näitä ekoja ajovkl![]()
Mun mies on kalastamassa, nukkuvat laavussa ja soutavat hikihatussa koskia ylös alas =) Ja kieltämättä pientä jännitystä tai olla minunkin miehellä, kun viikon pakkas kamojaan ja virveleitään