Onko kukaan kokeillut sairaaladieettiä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Siis sitä dieettiä, jossa syödään lihaa, kananmunia, salaattia, kalaa, pinaattia jne.
Paljonko olette saaneet painoa tippumaan ton 2 viikon aikana ja oliko pudotus pysyvä?

Itse olen nyt viidettä päivää tolla dieetillä :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 13:13 äippä kirjoitti:
onko paino jo tippunut?

On varmaankin :) Vaakaa meillä ei ole, mutta useita senttejä on lähtenyt. Nesteitä varmaankin näin alkuun mutta kuitenkin.

Lähtöpainoa minulla ei kuitenkaan niin hirveästi oo joten painoa en uskoa kaikenkaikkiaa edes paljon tippuvan. Mutta kunhan saisin edes viimeiset raskauskilot karistettua :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 13:18 henkariikka kirjoitti:
täällä kans yks joka haluis jonku dieetin, viimeiset raskauskilot pitis saada pois. minkälainen se dieetti sitten on?

Tässä linkki ohjeeseen http://www.nicehouse.fi/liikunta/keskustelu/nayta.php?id=6759

Tuon noudattaminen on oikeastaan aika helppoa ainakin minulle. Illalla vaan tökkii hieman kun olen tottunut syömään(mässäilemään) iltapalan mutta kun itsekuria on tarpeeksi niin vedenjuonnilla olen selvinnyt :D
 
Mä kokeilin nelisen vuotta sitten ja suosittelen. Vaakaa en omistanut joten kiloista en osaa sanoa mutta ainakin se toimi hyvänä starttina laihdutukseen. Ton kahen viikon kuurin jälkeen jatkoin kotikonstein laihduttamista ja parissa kuukaudessa vaatekoko pieneni 44 >40. Eli aika tehokasta. Nälkää en nähnyt missään vaiheessa. Ainakin mulla kilot pysyi poissa (siis kun kattoin mitä suuhuni laitoin) seuraavat kaks vuotta. Sitten tulinkin raskaaksi ja nyt... noh, olis taas aihetta dieetille ;) Ehkä sit kun imetys on loppu.
 
Siis täh? aamulla ei saa juoda ku yhen kupin kahvia ja seki mustana?? ja vain yksi pala sokeria??
Eikö tuossa dietissä oikeesti saa käyttää maitotuotteita? ja mikä on vihreetä? lasketaanko kurkku siihen?

Jos lisäis esim. riisiä tai perunaa lihan kaveriks ni alkasko paino nousta?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:25 koivunkäpy kirjoitti:
Siis täh? aamulla ei saa juoda ku yhen kupin kahvia ja seki mustana?? ja vain yksi pala sokeria??
Eikö tuossa dietissä oikeesti saa käyttää maitotuotteita? ja mikä on vihreetä? lasketaanko kurkku siihen?

Jos lisäis esim. riisiä tai perunaa lihan kaveriks ni alkasko paino nousta?

Minä olen juonut aamulla ison kupin kahvia sokeripalan ja pienen maitolorauksen kera. Musta kahvi ei vaan uppoa.
Niin, tosiaankin jos kirjaimellisesti noudattaa tuota ohjetta niin painon pitäisi tippua. Maitotuotteita siellä ei taida olla ollenkaan. Paitsi että lasketaanko raejuusto niihin?

Juuri tuo riisi ja peruna ovat pannassa painonpudotuksen takia
 
Uskotteko tuohon dieettiin ihan oikeasti???? Jos katsotaan tuon dieetin ravintoarvot ja energiasisällöt, niin ihan millä vaan muillakin ruoka-aineilla korvattuna paino putoaa. Itse olen tällä hetkellä syö vähemmän kuin kulutat-dieetillä ja voin sanoa että toimii! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:12 Smartass kirjoitti:
Uskotteko tuohon dieettiin ihan oikeasti???? Jos katsotaan tuon dieetin ravintoarvot ja energiasisällöt, niin ihan millä vaan muillakin ruoka-aineilla korvattuna paino putoaa. Itse olen tällä hetkellä syö vähemmän kuin kulutat-dieetillä ja voin sanoa että toimii! ;)

Varmasti on paljon muitakin tapoja laihduttaa! =)
Mutta minulla tepsii tämä, kun on valmis lista ja ohje, että mitä saa syödä paivän aikana. Ja ruoatkin on ihan ok, pinaatti ainoastaan tökkii =)
 

Yhteistyössä