Jos, voisitko kertoa siitä? Olis tarkoitus tehdä sillä kysely tässä kevään aikana, ja on minulle ihan outo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen käyttänyt silloin tällöin vuosia. Ensin töissä, sitten gradua tehdessä ja taas nyt töissä on käytössä asiakaskyselyissä. Vaikea lähteä kovasti avaamaan. Ulkomuotro muuttunut nyt, joten saan itsekin etsiä pitkään ennenkun löydän kaikki kohdat. Minusta yksinkertainen ja selkeä. Jonkin verran aikaa vievä esim. kyselyä rakentaessa, mutta niin taitaa olla kaikki. Vastaukset listaantuu selkeästi ja ne löytää helposti raportit kohdan takaa. Kyselyä ja sen ulkomuotoa esim. värit, fontit , alkutekstit saa kivasti tehtyä ja kyselyn avaamisen jälkeen voi lähettää ihmisille s-postiin, avata nettilinkki jne. Pystyy rajaamaan niin, että jokainen vastaaja vastaa vai kerran, jolloin uskottavampi tulos.
Kysy ihmeessä lisää, on silloin helpompi vastata ja kertoa lisää!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tunteeko joku Webropolia tarkemmin? Olen muuten kuullut että henkilöstö vaihtuu yrityksessä aika tiuhaan tahtiin?